Jeszcze tej wiosny do Galerii Katowickiej zawitają nowoorleańskie rytmy i gorący klimat prosto z ulic Luizjany. Po zapowiedzi ekspansji na Dolnym Śląsku Popeyes planuje otwarcie kolejnych restauracji.
Popeyes przez żołądek trafia wprost do serc Polaków nieustannie zwiększając swoją popularność. Marka pojawia się w kolejnych miastach i wzbogaca ich ofertę gastronomiczną. Tym razem na kulinarną ucztę szykują się mieszkańcy Katowic i całego Śląska.
Uwielbiana na całym świecie sieć restauracji inspirowana smakami Luizjany, uruchomi swój kolejny w Polsce, a pierwszy w mieście lokal. To właśnie w Galerii Katowickiej goście będą mogli rozkoszować się soczystym, ręcznie panierowanym kurczakiem z charakterystycznymi przyprawami prosto z Nowego Orleanu.
Wybór miejsca nie jest przypadkowy. Galeria Katowicka to jeden z najważniejszych obiektów handlowych ponad 2-milionowej aglomeracji katowickiej. Lokalizacja, w sercu miasta w sąsiedztwie dworca kolejowego i autobusowego pozwoli smakom Popeyes dotrzeć do jeszcze większej rzeszy wielbicieli. Otwarcie Popeyes w tym miejscu to kolejny krok w budowaniu obecności marki w Polsce.
Nowa restauracja obiecuje nie tylko znane i cenione dania, takie jak Chicken Sandwich czy Cajun Fries, ale także niepowtarzalną atmosferę, z którą Popeyes kojarzony jest na całym świecie.
„Katowice to miasto z niezwykłą energią, bogatą historią i wyjątkową kulturą kulinarną. Cieszymy się, że to właśnie tutaj otwieramy pierwszą restaurację Popeyes na Śląsku. Chcemy zaprosić mieszkańców regionu do spróbowania naszego kurczaka, który podbija serca i podniebienia na całym świecie” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
„Śląsk słynie z gościnności i kulinarnego przywiązania do jakości. Wierzymy, że nasze unikalne smaki idealnie wpiszą się w gusta tutejszych smakoszy i staną się nowym ulubionym miejscem na kulinarnej mapie Katowic”.
„W Galerii Katowickiej stale wzbogacamy naszą ofertę restauracyjną o nowe smaki i koncepty. Zależy nam na dostarczaniu klientom unikalnych wrażeń, dlatego zabieramy ich w kulinarne podróże do różnych zakątków świata.
Popeyes idealnie wpisuje się w to założenie. Jesteśmy przekonani, że znane na całym świecie, kultowe dania według pomysłu Popeyes szybko zyskają rzesze wielbicieli w regionie. Będzie to kolejny z powodów, żeby spędzać przyjemnie czas w Katowickiej” – mówi Joanna Bagińska, dyrektorka Galerii Katowickiej.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Ponad 50 lat na rynku
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej.
Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie.
Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING, TIM HORTONS, POPEYES i FIREHOUSE SUBS.
Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.