Sieć NKD planuje rozwój sklepów w Polsce

NKD realizuje strategię zrównoważonego wzrostu i zamierza rozszerzyć swoją sieć sklepów o wybrane lokalizacje w Polsce. Ekspansja sieci sklepów konsekwentnie podąża za dążeniem do wypracowania pozycji lokalnego dostawcy i detalisty oferującego pełną gamę tekstyliów oraz artykułów wyposażenia domu.
Od kilku lat silnym partnerem na drodze do sukcesu firmy jest TDR Capital, wspierając rozwój Grupy NKD. TDR CAPITAL + jest europejską spółką private equity założoną w 2002 roku i zarządzającą funduszami o zaangażowanym kapitale ponad 8 mld euro. TDR Capital ma bogate doświadczenie w inwestycjach w całej Europie Zachodniej. Wraz z zespołami zarządzającymi, TDR Capital rozwija spółki i wspiera ich zrównoważony wzrost.
Rok finansowy 2024 grupa NKD zakończyła bardzo pomyślnie będąc jednym z wiodących dyskontów tekstylnych na rynku co stanowi solidny fundament na rok 2025, aby kontynuować wzrost i jeszcze bardziej rozwinąć strategię ekspansji.
Plany ekspansji
W Polsce NKD Moda zamierza otworzyć w 2025 roku minimum 10 nowych sklepów, a w kolejnych latach sukcesywnie podwajać liczbę nowych otwarć. W związku z tym poszukujemy centralnych lokalizacji w parkach i innych obiektach handlowych z dobrymi połączeniami komunikacyjnymi, w miastach lub dzielnicach liczących ponad 30 000 mieszkańców.
Strategia zrównoważonego wzrostu oznacza selektywne podejście do lokalizacji i wybór takich, które gwarantują otwarcia atrakcyjnych, średniej wielkości sklepów – zazwyczaj o powierzchni od 300 do 350 metrów kwadratowych – w centrach miast, a także parkach i centrach handlowych, które charakteryzują się korzystną sytuacją konkurencyjną i wysoką frekwencją. Marka NKD bardzo dobrze sprawdza się też w małych, lokalnych obiektach handlowych typu convenience, zlokalizowanych blisko głównych pieszych ciągów komunikacyjnych oraz skupisk mieszkalnych.
Z bogatą ofertą
Oferując wysokiej jakości towary w atrakcyjnych cenach, NKD kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientek w wieku od 30 do 64 lat, robiących zakupy dla całych swoich rodzin. Dzięki własnym markom, szybko zmieniającym się kolekcjom sezonowym i pojawiającym się co dwa tygodnie promocjom, sklepy NKD oferują swoim klientom szeroką gamę modnych produktów w atrakcyjnej cenie. Oprócz odzieży damskiej, stanowiącej główny asortyment sklepu, w ofercie sklepu jest także moda dla nastolatek, sport, a także sprzęt, artykuły dekoracyjne i tekstylia domowe.
Z przedstawicielami sieci NKD, panią Anną Strauchold, członkiem zarządu NKD Moda Sp. z o.o. oraz panią Katarzyną Kopyrą, Expansion Managerem, będzie można spotkać się podczas nadchodzących targów SCF 2025 Spring. Zapraszamy do kontaktu.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter