Triumph kontynuuje rozwój konceptu MY ATELIER

Koncept MY ATELIER zyskał już uznanie, dzięki otwarciu i renowacji sześciu salonów własnych oraz uruchomieniu kolejnych 16-stu we współpracy z partnerami handlowymi w całej Europie. Z końcem stycznia Triumph ogłosił otwarcie trzeciego salonu MY ATELIER w Polsce. Do Warszawy i Katowic dołączył Gdańsk.
MY ATELIER zostało zaprojektowane jako przestronna i inspirująca przestrzeń. To efekt uważnego wsłuchiwania się w potrzeby kobiet, dla których wybór bielizny jest bardzo intymnym i osobistym przeżyciem. Powierzchnie sklepowe są starannie zaprojektowane i niezwykle przestronne, pozwalając na komfortowe przeglądanie asortymentu. Podobnie jak reszta atelier, także strefy relaksu i przymierzalnie zostały stworzone w taki sposób, aby klientki marki mogły poczuć się w pełni swobodnie, bezpiecznie i bez pośpiechu przy wsparciu wysoko spersonalizowanej obsługi brafitterskiej, dobrać odpowiednią dla siebie bieliznę.
Zaangażowana w prezentowanie swojego różnorodnego dziedzictwa oraz globalnej obecności, marka Triumph w każdej lokalizacji, w której otwierany jest nowy koncept, nawiązuje współpracę z lokalnymi artystkami. Każda z nich tworzy unikalne dzieło sztuki inspirowane koncepcją MY ATELIER, w ich własnym charakterystycznym stylu.
Oprócz wsparcia obiecujących talentów z całego świata, ta inicjatywa dodaje także regionalny wymiar każdemu otwarciu, dzięki czemu jeszcze bardziej łączy je z lokalną społecznością.
W Złotych Tarasach w Warszawie oraz Galerii Katowickiej w Katowicach możemy podziwiać pracę Magdaleny Pankiewicz. Z kolei gdański koncept MY ATELIER został zaaranżowany przy współpracy z lokalną trójmiejską artystką Agatą Przyżycką – doktorantką Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku, która w swoich pracach malarskich często podejmuje tematykę związaną z cielesnością i ludzkim ciałem, przeskalowując jego wymiary i tworząc z poszczególnych fragmentów wysublimowane estetycznie kompozycje.
Obcowanie ze sztuką Agaty Przyżyckiej w MY ATELIER z pewnością będzie sprzyjać odkrywaniu kobiecości i swoich – często jeszcze ukrytych – potencjałów.
Z długą historią
Triumph to marka, która od lat 80. XIX wieku zachwyca świat swoją wyjątkową bielizną, odzieżą i akcesoriami. Jej historia rozpoczęła się w 1886 roku w Niemczech, a od tamtej pory marka stała się symbolem jakości, elegancji i innowacyjnego podejścia do bielizny. W ciągu lat zyskała uznanie zarówno wśród klientów poszukujących komfortu, jak i tych ceniących wyrafinowany styl.
Już od 1886 roku twórcy marki poprzez swoje produkty wzmacniają kobiecą pewność siebie i oferują idealnie dopasowane rozwiązania, bez względu na rozmiar i typ sylwetki. Firma Triumph International to jeden z największych na świecie producentów bielizny, która jest obecna w 120 krajach i obejmuje dwie główne marki – Triumph oraz Sloggi.
Firma obsługuje 40 000 klientów hurtowych z całego świata i sprzedaje swoje produkty w 4050 kontrolowanych punktach sprzedaży oraz online. Grupa Triumph jest członkiem globalnej inicjatywy Business Social Compliance Initiative (BSCI).
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter