LPP: 12. przedstawicieli marki Sinsay na targach SCF 2025 Spring

Zbliża się wiosenna edycja targów SCF 2025 Spring, które odbędą się na w dniach 8-9 kwietnia w Warszawie na stadionie Legii Warszawa. W tym największym spotkaniu uczestników rynku centrów handlowych w Polsce weźmie udział aż 12. przedstawicieli marki Sinsay.
Organizowane od kilkunastu lat targi SCF skupiają najważniejsze firmy z rynku centrów handlowych: inwestorów i zarządców centrów i parków handlowych oraz ich najemców. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa. Nieodłącznym elementem Forum są zawsze: targi, konferencje oraz business networking.
W wydarzeniu bierze udział ponad 1300 uczestników, w tym ponad 400 najemców. Około 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.
Wśród przedstawicieli sieci handlowych nie zabraknie reprezentantów marki Sinsay. W tym roku na SCF Spring zgłosiła się bardzo liczna reprezentacja należącej do Grupy LPP marki modowej. Uczestnicy Forum będą mieli okazję spotkać się z 12. przedstawicieli marki Sinsay.
Wśród nich będą: Katarzyna Puchałka, Regional Director of Leasing and Expansion Sinsay , Piotr Bakiera, International Director of Leasing and Expansion Sinsay , Patrycja Januszewska, Leasing Manager, Karolina Sambor,Leasing Manager, Ewa Kichler-Levkov, Leasing Manager, Sylwia Niżyńska, Leasing Manager, Angelika Piskor, Leasing Manager, David Neugebauer, Leasing Manager, Jarosław Tutaj, Leasing Manager, Mateusz Grzesiak, Leasing Manager, Łukasz Nalepa, Leasing Manager, Aleksandra Walaszek, Leasing Manager.
Sinsey: najszybciej rosnąca marka w Grupie LPP
Sinsay to najmłodsza marka w portfolio rodziny LPP. Zadebiutowała na rynku 1 marca 2013 roku, otwierając swoje pierwsze sklepy w Polsce. Grupa LPP do końca 2025 r. gdański producent odzieży zamierza otworzyć 1500 sklepów Sinsay i ok. 100 salonów pozostałych brandów. Dzięki rozbudowie sieci stacjonarnej, przy jednoczesnym wsparciu kanału online, spółka zamierza podwoić sprzedaż w stosunku do 2023 r. w ciągu najbliższych 2 lat. Droga do realizacji tego celu wymaga jednak znaczących wydatków inwestycyjnych, które w trzecim kwartale 2024 roku wzrosły o 79 proc. r/r do 519 mln zł, w tym większość na nowe otwarcia sklepów, ale też na logistykę i IT.
Z 5. markami w portfolio
LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 40 rynkach na świecie.
Spółka posiada sieć ponad 2500 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2 mln mkw. i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla 43 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki.
LPP jest notowane na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter