Zmiana na kluczowym stanowisku w Auchan Polska
Aleksandra Sianecka objęła z dniem 20 stycznia br. stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
„Objęcie stanowiska dyrektorki Marketingu Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem to dla mnie wyróżnienie. Jestem otwarta na nowe wyzwania, a w obecnej bardzo dynamicznej sytuacji branży retail, jest to kluczowe, aby osiągnąć sukces. Inflacja, doświadczenie konsumenta i percepcja cenowa są naszą codziennością i szczególnie w branży spożywczej ważnym elementem w komunikacji.
Bazując na długoletnim doświadczeniu wiem, jak dobrze rozwijana marka oraz profesjonalnie skoordynowana komunikacja w różnych kanałach, pozwalają na osiągnięcie spójnego i efektywnego przekazu, który buduje wiarygodność w oczach Klienta. Auchan to silny gracz na naszym rynku i z pełnym zaangażowaniem podejmuję nowe obowiązki, mając świadomość ich wpływu na umacnianie pozycji i reputacji naszej marki” – powiedziała Aleksandra Sianecka.
Jako dyrektorka Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem Auchan Polska Aleksandra Sianecka będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii zwiększającej rozpoznawalność marki i lojalność klientów, strategii cenowej, budowanie wizerunku silnej marki nastawionej na satysfakcję klientów, implementację nowych rozwiązań wspierających rozwój relacji z klientami, definiowanie i wdrażanie różnorodnych koncepcji handlowych i strategii sprzedaży wieloformatowej będących odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz trendy rynkowe.
Aleksandra Sianecka posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej i marketingowej z którą związana jest od 1998 roku. Pełniła kluczowe funkcje w obszarze strategii marketingowych, zarządzania kampaniami wielokanałowymi oraz budowania relacji z klientami.
Jest absolwentką Filologii Polskiej i podyplomowych studiów dziennikarstwa i mediów na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego.
Wśród najlepszych pracodawców
Firma Auchan Polska otrzymała tytuł Top Employer 2025 przyznawany przez Top Employers Institute – globalną organizację, której celem jest wskazywanie pracodawców, dbających w możliwie najlepszy sposób o swoich pracowników.
Wyróżnienie dla Auchan Polska zostało przyznane m. in. za działania umożliwiające integrację w miejscu pracy pracownikom z niepełnosprawnościami, zaangażowanie społeczne, programy wolontariatu pracowniczego, program akcji pracowniczych, sprawiedliwe procesy zatrudniania oraz rozwój pracowników.
Z francuskimi korzeniami
Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, sklepami autonomicznymi pod marką Auchan GO, a także kanałem handlu e-commerce.
Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter