DOUGLAS kontynuuje ekspansję salonów w nowym koncepcie
Douglas kontynuuje remodelingi swoich salonów według najnowszego konceptu. 31 stycznia zostal otwarty po modernizacji salon marki w Galerii Pomorskiej. Nowy sklep zajął powierzchnię około 220 mkw. i zlokalizowany jest obok salonu Wojas.
Przestrzeń zyskała nowoczesny design, zgodny z najnowszym konceptem marki. Klienci znajdą tam szeroki wybór produktów wiodącej sieci sklepów z segmentu premium beauty
Zmiany modernizacyjne wpisują się w aktualną strategię rozwoju DOUGLAS, który konsekwentnie realizuje swoją ekspansję na polskim oraz europejskim rynku i inwestuje zarówno w otwarcia nowych punktów, jak i odświeżanie już istniejących.
DOUGLAS jest liderem perfumerii premium w Polsce i posiada największą liczbę sklepów stacjonarnych w tej kategorii. W asortymencie sklepów sieci znajduje się szeroki wybór kosmetyków renomowanych światowych marek, a także marki własnej. Są to zarówno produkty do pielęgnacji twarzy, ciała czy włosów, perfumy damskie i męskie oraz kosmetyki do makijażu.
Sieć regularnie rozszerza swoją ofertę, wprowadzając nowe brandy zgodne z aktualnymi trendami. Markę cechuje nie tylko wysoka jakoś produktów i kompleksowa oferta dostosowana do indywidualnych oczekiwań konsumentów, ale także wyjątkowa dbałość o działania z zakresu customer experience.
„Marka DOUGLAS zainwestowała w powiększenie swojego sklepu w Galerii Pomorskiej, co jest potwierdzeniem silnej pozycji galerii na lokalnym rynku. Nasz zespół leasingu nieustannie pracuje nad rozszerzaniem oferty, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.
Dzięki regularnie podejmowanym nowym inwestycjom, Galeria Pomorska staje się coraz bardziej atrakcyjną destynacją zakupową i przyjaznym miejscem, zapewniającym rozrywkę i wyjątkowe doświadczenia zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak i okolicznych miejscowości” – mówi Agata Stańkowska, Head of Leasing Sierra Balmain.
Europejski lider
Grupa Douglas, wraz ze swoimi brandami: Douglas, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa Douglas inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 850 perfumeriach stacjonarnych.
Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów Grupa Douglas staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty.
Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy Douglas „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu.
Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów.
Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter