Sieć Auchan umacnia swoją pozycję w stolicy

20 lutego br. został otwarty nowy sklep Auchan w Warszawie. Znajduje się przy ul. Władysława Umińskiego 2 i oferuje 628 metrów kwadratowych powierzchni.

W nowym sklepie na klientów czeka około 5 tysięcy produktów, w tym szeroki wybór artykułów świeżych, BIO, wegańskich oraz bogata oferta mrożonek. Nie zabraknie także artykułów produkcji własnej Auchan – wędlin z naszej wędzarni, świeżego pieczywa z piekarni, wyrobów cukierniczych oraz sushi.

W ofercie znajdują się również produkty marek własnych Auchan oraz produkty marki PEWNI DOBREGO .

Sklep został zaprojektowany z myślą o wygodzie i nowoczesnych rozwiązaniach, oferując 5 kas samoobsługowych oraz 2 kasy tradycyjne.

Nowe supermarkety Auchan

Auchan Polska kontynuuje inwestycje w nowoczesny, wieloformatowy handel. W listopadzie i grudniu br. sieć otworzyła 4 nowe sklepy – supermarkety w Warszawie, Kielcach, Tarnobrzegu i w Rabce-Zdroju. Wszystkie zaprojektowane zostały zgodnie z innowacyjnym konceptem Auchan.

Każdy z nowo otwartych sklepów liczy ok. 1 000 mkw. i oferuje szeroki wybór produktów, do 10 000 referencji.

Na halach sprzedaży liczących ok. 1 000 mkw. w każdym z 4 nowych supermarketów Auchan na klientów czeka szeroka oferta, w skład której wchodzi od 7 do blisko 12 tys. referencji.

Cały asortyment stworzony został z myślą o zróżnicowanych potrzebach konsumenta, który znajdzie tu produkty marek własnych Auchan, produkty marki PEWNI DOBREGO, a także bogatą ofertę produktów BIO, czy produkty kuchni międzynarodowych.

Wszystkie zaprojektowane zostały zgodnie z innowacyjnym konceptem Auchan, stanowiącym połączenie nowoczesnego i komfortowego miejsca robienia zakupów, z przyjazną przestrzenią życiową.

Płynną obsługę zapewniają nowoczesne strefy kas, które obejmują od 4 do 6 przyjaznych i funkcjonalnych kas samoobsługowych oraz do 2 kas tradycyjnych, dzięki czemu każdy kupujący może wybrać odpowiadającą mu ścieżkę. Swoje zakupy klienci mogą pakować w torby papierowe i torby wielokrotnego użytku. W sklepach znajdują się także specjalne strefy „nie marnujemy – ratujemy”

Zmiany personalne w Auchan Polska

Aleksandra Sianecka objęła z dniem 20 stycznia 2025 roku stanowisko dyrektorki Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem w Auchan Polska.

Jako dyrektorka Marketingu, Marki, Konceptów handlowych i relacji z Klientem Auchan Polska Aleksandra Sianecka będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii zwiększającej rozpoznawalność marki i lojalność klientów, strategii cenowej, budowanie wizerunku silnej marki nastawionej na satysfakcję klientów, implementację nowych rozwiązań wspierających rozwój relacji z klientami, definiowanie i wdrażanie różnorodnych koncepcji handlowych i strategii sprzedaży wieloformatowej będących odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz trendy rynkowe.

Z francuskimi korzeniami

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan, supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce.

Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz