W marcu ruszą kolejne sklepy KiK na polskim rynku

KiK rozpocznie marzec z przytupem, otwierając pierwszy w tym roku sklep. Marka konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku zarówno poprzez rozwój sieci, jak i modernizację istniejących salonów. W 2024 roku przebudowano już ponad 100 sklepów, a kolejne prace są zaplanowane na nadchodzące miesiące.
Sieć sklepów KiK oficjalnie wystartuje z tegorocznymi działaniami ekspansyjnymi 1 marca w Mrągowie. Nowy salon został zaprojektowany zgodnie z wprowadzoną w zeszłym roku koncepcją aranżacyjną Dynamics 2.0, która sprawia, że doświadczenia zakupowe są jeszcze lepsze, a poruszanie się w ramach szerokiej oferty KiK – wygodniejsze.
„Koncepcja Dynamics 2.0 to naturalny krok w naszej strategii rozwoju, która opiera się na dostosowywaniu oferty do rosnących potrzeb klientów. To priorytet, który jest zakorzeniony w naszej filozofii „Klient jest Królem”.
W ciągu ostatnich lat zbudowaliśmy zaufanie Polaków, a sklepy KiK stały się miejscem, w którym klienci znajdują produkty o atrakcyjnej relacji jakości do ceny, zarówno w towarach tekstylnych, jak i tzw. non-food. Dlatego nowy format to coś więcej niż zmiana aranżacji. To inwestycja w doświadczenie klienta – od momentu wejścia do sklepu aż po finalizację zakupów.
Zależało nam na zwiększeniu funkcjonalności przestrzeni, która czyni proces zakupowy jeszcze przyjemniejszym, co przekłada się na zwiększenie efektywności operacyjnej” – mówi Jan Skowron, dyrektor zarządzający KiK Polska.
Promocje na otwarcie
W dniu otwarcia 1 marca oraz 3 marca klienci będą mieli okazję skorzystać z wyjątkowych promocji oraz ofert specjalnie przygotowanych na tę okazję – robiąc zakupy, otrzymają kupon rabatowy ze zniżką 20% do wykorzystania podczas kolejnej wizyty w KiK.
Otwarcie drugiego w Mrągowie sklepu KiK jest zapowiedzią dalszych działań ekspansyjnych sieci – tylko w najbliższych tygodniach sieć pojawi się w Kostrzynie nad Odrą, Kozienicach, Ciechanowie i Warszawie.
KiK ma w Polsce około 460 sklepów
KiK Textil Sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 1994 roku. Na przestrzeni lat osiągnęła status jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Kolebką sieci są Niemcy, ale jej koncept przyjął się już także na terenie Polski, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji, Włoch, Rumunii, Niderlandów, Bułgarii, Hiszpanii oraz Portugalii.
Aktualnie pod szyldem KiK działa ponad 4 000 sklepów, w tym około 460 w Polsce. Misją KiK jest oferowanie produktów modnych i uniwersalnych w dobrej jakości, ale niskiej cenie. Poza szerokim wyborem tekstyliów dla kobiet, mężczyzn i dzieci w asortymencie KiK można znaleźć także dodatki do aranżacji wnętrz, akcesoria dla zwierząt i małe AGD.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter