Hebe otwiera dwie drogerie jednego dnia

28 lutego sieć drogerii Hebe powiększyła się o dwa sklepy. Jeden z nich zlokalizowany jest w Gdańsku w w Parku Handlowym Matarnia. Drugi sklep mieści się w Warszawie.

28 lutego odbyło się otwarcie nowego sklepu Hebe w Gdańsku, przy ul. Złotej Karczmy 26, w Parku Handlowym Matarnia. Nowo otwarta placówka w Warszawie zlokalizowana jest przy ul. Abrahama 14.

Na klientów z okazji otwarcia czeka bogaty asortyment, atrakcyjne promocje i limitowane oferty specjalne.

Do 9 marca br. klienci będą mogli skorzystać z wyjątkowej promocji „Zapachy do -60%”, w ramach której wybrane kompozycje dostępne są w atrakcyjnych cenach.

Również do 9 marca obowiązuje specjalna promocja „Pielęgnacja twarzy do -50%”, obejmująca starannie wyselekcjonowane produkty renomowanych marek.

W trosce o piękne i zdrowe włosy, do 12 marca trwa promocja „Do -50% na produkty wybranych marek” do pielęgnacji włosów m.in., w tym Schwarzkopf, Taft, Gliss, Live, Got2b, Syoss, Palette oraz Schauma. To idealna okazja, by zaopatrzyć się w profesjonalne kosmetyki do stylizacji, koloryzacji i pielęgnacji włosów.

Dla miłośników makijażu czeka do 5 marca specjalna oferta, w ramach której drugi produkt marek L’Oréal Paris i Maybelline dostępny jest z rabatem sięgającym nawet -80%. To świetna okazja, by swobodnie łączyć produkty i tworzyć swoją idealną kosmetyczkę.

Z okazji otwarcia nowego sklepu Hebe każdy klient, który w dniach 28.02.-04.03.2025 roku zrobi zakupy za min. 80 zł, otrzyma kupon o wartości 20 zł do przeznaczenia na kolejne zakupy. Kupon rabatowy będzie można zrealizować między 1 a 8 marca 2025 roku.

Z dobrymi wynikami

Wykorzystując swoją konkurencyjną strategię handlową oraz jakość i ekskluzywny asortyment, Hebe osiągnęło dobre wyniki w 2024 roku. Sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 18,1%, przy LFL na poziomie 8,5%, osiągając w euro 583 mln euro, czyli o 24,3% więcej niż w 2023 roku.

W czwartym kwartale sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 11,8%, przy LFL na poziomie 2,6%. W euro sprzedaż wyniosła 161 mln euro, o 15,1% więcej niż w 4. kwartale 23 roku.

Sprzedaż internetowa stanowiła prawie 20% całkowitej sprzedaży w tym roku. Hebe otworzyło 36 sklepów w Polsce (33 przyłączeń netto), dwa flagowe sklepy na Słowacji i jeden w Czechach.

Jeromino Martins rozwija sieć Hebe

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz