Pierwszy butik Ania Kruk w stolicy Dolnego Śląska

ANIA KRUK otwiera pierwszy butik we Wrocławiu – nowy koncept, wyjątkowa biżuteria i swoboda wyrażania siebie w stolicy Dolnego Śląska. Nowy lokal o powierzchni o powierzchni 50,4 mkw., zlokalizowany na poziomie 0 w Westfield Wroclavia, to kolejny krok w ekspansji marki, która w ostatnich miesiącach rozwija swoją obecność w największych centrach handlowych w Polsce.
Butik o powierzchni 50,4 mkw. wyróżnia się nową aranżacją i kolorystyką, odzwierciedlającą świeże spojrzenie marki na estetykę przestrzeni handlowych. Za projekt wnętrza odpowiada Studio Architektoniczne Ego, które stworzyło koncept harmonijnie łączący elegancję z nowoczesnością.
Nowy butik ANIA KRUK we Wrocławiu to przestrzeń, w której klienci znajdą szeroką ofertę minimalistycznej biżuterii – od naszyjników i bransoletek, po kolczyki i pierścionki, które można łączyć w dowolny sposób.
Marka wyróżnia się także bogatą ofertą piercingu oraz dbałością o detale – każda zakupiona biżuteria pakowana jest w eleganckie pudełko i torebkę, by była gotowa na prezent. Dodatkowym atutem nowego konceptu jest otwartość na czworonożnych towarzyszy – w butiku na klientów i ich pupili czeka miska z wodą.
„Nasze butiki są nie tylko miejscem zakupów, ale też przestrzenią inspiracji i wyrażania siebie. Nowa aranżacja butików ANIA KRUK odzwierciedla to podejście – chcemy, aby nasi klienci czuli się tu swobodnie i znajdowali biżuterię, która pasuje do ich stylu, nastroju i osobowości” – podkreśla Ania Kruk.
Otwarcie pierwszego butiku ANIA KRUK we Wrocławiu to kolejny krok w rozwoju marki, która od 2012 roku dynamicznie łączy rodzinną tradycję jubilerską z nowoczesnym podejściem do biżuterii. Obecnie ANIA KRUK posiada 12 butików stacjonarnych oraz prężnie działający sklep online.
Wroclavia jest trzecim po Westfield Arkadia i Westfield Mokotów centrum handlowym należącym do grupy Unibail-Rodamco-Westfield, które powitało na liście swoich najemców butik ANIA KRUK.
Polska marka biżuterii
ANIA KRUK to marka o wyjątkowej historii. Prawie 200 lat rodzinnej tradycji splata się z energią i świeżością młodego pokolenia. Oparta na kontrastach: luksus i bliskość, luz i elegancja, tradycja i młodość.
ANIA KRUK balansuje między światem mody, a delikatnymi wzorami do noszenia na co dzień. Trzy cechy, które definiują styl marki to lekkość, prostota i niewymuszona elegancja. W szerokim asortymencie marki znaleźć można m.in. minimalistyczną biżuterię ze srebra i złota. Delikatną biżuterię pozłacaną i oryginalne wzory ze stali szlachetnej, które trafią w najwybredniejszy gust.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter