C&A inwestuje w modernizacje salonów

Sieć C&A otworzyła odnowiony sklep w Centrum Janki w Warszawie. Po remoncie lokal zajmuje powierzchnię około 1 800 metrów kwadratowych i zapewnia wyjątkowe wrażenia zakupowe dzięki nowoczesnym kolekcjom w przystępnych cenach.

Sklep C&A prezentuje najnowszy koncept wizualny marki, idealnie łącząc nowoczesność, przejrzystość i prostotę designu. Dzięki nowym meblom, naturalnym kolorom i materiałom, atmosfera w sklepie sprzyja zakupom, a sam sklep stwarza przestrzeń do inspirującej ekspozycji kolekcji damskich, męskich i dziecięcych

„Jesteśmy bardzo dumni z przeprowadzanej modernizacji sklepu w Centrum Janki i możliwości dotarcia do większej ilości klientów z modą wysokiej jakości i w przystępnych cenach. Dzięki nowoczesnym sklepom i naszym kolekcjom optymalizujemy doświadczenia zakupowe i jeszcze lepiej odpowiadamy na potrzeby klientów” – powiedziała Ewa Sereczyńska, Country Manager na Polskę.

Wprowadzając kasy samoobsługowe jako kluczowy punkt kontaktu, przy jednoczesnym zachowaniu regularnie obsługujących stanowisk kasowych, C&A kieruje się podejściem zorientowanym na przyszłość i umożliwia klientom dokonywanie zakupów na swój, preferowany sposób.  Aby jeszcze bardziej wzmocnić identyfikację marki i jej silne powiązania lokalne, przestrzeń na witrynie przedstawia nowe logo marki w połączeniu z nazwą centrum handlowego

Z okazji otwarcia sklepu C&A po przebudowie klienci mogą skorzystać ze specjalnej oferty rabatowej: 20% zniżki na wszystkie produkty przy zakupach za 100 zł. Promocja obowiązuje do 15 marca 2025 tylko w Centrum Janki.  

Nowe salony

Marka C&A otworzyła drugi sklep w Bielsku-Białej w Sarnim Stoku. Sklep o powierzchni około 800 metrów kwadratowych oferuje modowe doświadczenie zakupowe z ciekawymi kolekcjami w przystępnych cenach.

Sklep charakteryzuje się współczesną koncepcją projektową, charakteryzującą się przejrzystością i spójnością. Dzięki nowoczesnym meblom, naturalnym kolorom i materiałom, sklep tworzy spokojną atmosferę, która poprawia wrażenia z zakupów. Projekt podkreśla inspirującą ekspozycję kolekcji  damskiej,  męskiej i  dziecięcej.

We wrześniu sieć C&A otworzyła największy jednopoziomowy sklep w Polsce. Nowy sklep, powstały w nowym koncepcie, zajmuje powierzchnię około 2 500 metrów kwadratowych i znajduje się w Blue City.

Sklep powstał zgodnie z najnowszym konceptem firmy, który zakłada jasny, przejrzysty i spójny wystrój. Nowoczesne meble, naturalne odcienie i materiały oraz zredukowane spektrum kolorów tworzą stonowany wygląd. Zapewniają także przyjemne zakupy i koncentrują się wizualnie na inspirującej prezentacji produktów z kolekcji damskiej, męskiej i dziecięcej.

Marka obecna na 17. rynkach

Z ponad 1300 sklepami w 17 krajach Europy i około 25 000 pracowników, C&A jest jednym z wiodących europejskich sprzedawców detalicznych mody. Sklepy C&A w całej Europie oraz sklepy internetowe są codziennie odwiedzane przez miliony ludzi. C&A oferuje wysokiej jakości i zrównoważoną modę w przystępnych cenach dla każdego.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz