Wittchen modernizuje kolejne salony sprzedaży

WITTCHEN inwestuje w odświeżanie swoich salonów. 24 marca został otwarty dwukrotnie większy sklep marki w Aura Centrum Olsztyna. Nowy salon znajduje się na poziomie 1, niedaleko strefy gastronomicznej.

Po niemal dekadzie obecności marki WITTCHEN w tej galerii przyszedł czas na zmiany, które zapewnią klientom jeszcze bardziej luksusowe doświadczenia zakupowe.

W ramach przeprowadzonych zmian asortyment WITTCHEN został poszerzony o odzież, obuwie oraz wyjątkową linię HOME, które wcześniej nie mogły być prezentowane z powodu ograniczonej przestrzeni. Ponadto klienci mogą korzystać z komfortowej przymierzalni. Nowy salon ma nowoczesny design w eleganckich beżowo-złotych tonacjach, odzwierciedlających najnowszy koncept marki.

Nowy salon WITTCHEN znajduje się na poziomie 1, niedaleko strefy gastronomicznej.

Kolejne salony WITTCHEN w nowym koncepcie

Od 24 lutego klienci mogą robić zakupy w nowym, przestronnym salonie WITTCHEN w Centrum Handlowym Copernicus w Toruniu. Marka przeniosła się do przestrzeni o powierzchni 122,73 mkw., która została specjalnie zaprojektowana z myślą o klientach. Nowy salon znajduje się w pobliżu strefy food court.

Nowy koncept salonu wyróżnia się przede wszystkim nowoczesnym wyposażeniem, w tym modułowymi meblami i eleganckimi akcentami w złotych oraz beżowych odcieniach, a także wygodną przymierzalnią. W ofercie dostępne są obuwie, odzież (w tym nasze ekskluzywne wełniane komplety dresowe), eleganckie torebki, modne dodatki oraz flagowy bagaż – walizki, plecaki, torby podróżne i kolekcja Free on board.

Również klienci Centrum Handlowego M1 w Czeladzi ponownie mogą robić zakupy w odnowionym salonie WITTCHEN. Salon o powierzchni 119 mkw. został całkowicie odmieniony i zgodny jest z nowym konceptem firmy.

Jak zapowiada WITTCHEN zupełnie nowy koncept zachwyci nawet najbardziej wymagających klientów. Nowością, jest komfortowa przymierzalnia. To już kolejna lokalizacja WITTCHEN wyposażona w taką strefę, która umożliwia klientom podjęcie świadomej decyzji zakupowej w komfortowych warunkach. Dodatkowo oferta w Czeladzi została rozszerzona o kolekcję modnych butów damskich oraz męskich.

Co jeszcze wyróżnia odświeżony salon? Przede wszystkim jego niepowtarzalny design. Ażurowe stalowe konstrukcje w złotym kolorze wprowadzają lekkość i przejrzystość, dzięki czemu produkty są jeszcze lepiej wyeksponowane. W połączeniu z ciepłymi tonacjami beżu tworzą elegancką i funkcjonalną przestrzeń. Nowe meble pozwalają elastycznie aranżować wnętrze w zależności od sezonowych kolekcji, a tapeta z sygnaturami marki w strefie bagażowej nadaje salonowi wyjątkowy charakter.

Ponad 30 lat na rynku

Grupa WITTCHEN zajmuje się sprzedażą ekskluzywnej galanterii skórzanej, obuwia i odzieży oraz luksusowych dodatków i akcesoriów podróżnych. Budowana od ponad 30 lat marka WITTCHEN jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek premium w Polsce.

Grupa Wittchen prowadzi sprzedaż poprzez własne e-sklepy w 7 krajach (wliczając Polskę), 46 platformy marketplace w 24 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami Wittchen i Wittchen Travel. Posiada własne centrum logistyczne w podwarszawskich Palmirach.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz