Kaufland Polska kontynuuje inwestycje w nowoczesną infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych. Od początku marca klienci sieci mają już dostęp do prawie 100 stacji ładowania zlokalizowanych na parkingach przy marketach w całym kraju.
W ramach dążenia do zrównoważonego rozwoju, Kaufland nieustannie rozszerza ofertę, odpowiadając na rosnące potrzeby klientów dotyczące ekologicznych rozwiązań. Sieć inwestuje w infrastrukturę ładowania pojazdów elektrycznych i już na początku marca udostępniła 97 stacji ładowania na parkingach przy swoich marketach w całym kraju.
Umożliwiają one szybkie i wygodne doładowanie pojazdów podczas codziennych zakupów. W zależności od lokalizacji klienci mogą korzystać zarówno z ładowania prądem stałym (DC) o mocy do 50 kW, jak i prądem zmiennym (AC) o mocy do 43 kW. Dzięki temu użytkownicy mają możliwość efektywnego i komfortowego uzupełnienia energii w swoich pojazdach.
„Elektromobilność to przyszłość, a Kaufland konsekwentnie wspiera nowoczesne i ekologiczne rozwiązania. Chcemy zapewnić naszym klientom wygodę podczas codziennych zakupów oraz ułatwić korzystanie z transportu przyjaznego środowisku, dlatego stale rozwijamy infrastrukturę ładowania” – mówi Michał Maciejczak, dyrektor pionu zarządzania nieruchomościami w Kaufland Polska.
Kaufland nieustannie inwestuje w rozwiązania wspierające zrównoważony rozwój, dążąc do minimalizowania wpływu na środowisko i oferując klientom innowacyjne udogodnienia.
Nowe placówki w trosce o srodowisko
Kaufland otworzył kolejne sklepy. Najnowsze placówki – w warszawskim Wawrze oraz w Kozienicach – to nie tylko kolejny krok w strategii ekspansji sieci, ale także dowód na to, że handel wielkopowierzchniowy może iść w parze z troską o środowisko.
Nowy sklep Kaufland w Warszawie, zlokalizowany przy ul. Szpotańskiego, to największa spośród ostatnich inwestycji sieci – 2500 mkw. powierzchni handlowej, przestronne alejki oraz nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów. To także przykład placówki zaprojektowanej zgodnie z ekologicznymi standardami.
Na dachu zamontowano panele fotowoltaiczne, które ograniczają zużycie energii z konwencjonalnych źródeł, a na parkingu dostępne są stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dodatkowo, wokół obiektu posadzono 1650 drzew i krzewów, tworząc zieloną przestrzeń przyjazną zarówno dla klientów, jak i mieszkańców dzielnicy.
Oprócz Warszawy, nowy sklep sieci pojawił się również w Kozienicach przy ul. Warszawskiej. To największa i najnowocześniejsza placówka handlowa w mieście, oferująca ponad 2000 mkw. powierzchni Kaufland postawił tu na szeroką ofertę produktów, w tym od lokalnych producentów, a także nowoczesne technologie usprawniające zakupy, takie jak kasy samoobsługowe i system K-Scan.
Otwarcia w Warszawie i Kozienicach to kolejny etap ekspansji Kaufland na polskim rynku, na którym sieć systematycznie umacnia swoją pozycję. Firma nie tylko inwestuje w nowe lokalizacje, lecz także wdraża rozwiązania zgodne z filozofią odpowiedzialnego biznesu.
Kaufland ma 252 markety
Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 252 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.
Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.