[#scf2025spring] 8-osobowy zespół leasingu Ingka Centres Polska na wiosennych targach

Na #scf2025spring przybędzie mocny zespół Ingka Centres Polska. Obecnych będzie ośmiu przedstawicieli działu leasingu. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.

Wśród obecnych na targach przedstawicieli Ingka Centres Polska będą:

  • Monika Bańkowska, Leasing Hub Manager.
  • Anita Maksymowicz-Gromadzka, Lease Category Team Leader,
  • Anna Tana, Leasing Business Partner,
  • Piotr Stempke, Lease Manager,
  • Magdalena Sadal, Lease Manager,
  • Dorota Grabowska, Lease Manager,
  • Sylwia Baczyńska, Lease Manager,
  • Małgorzata Motyka, Lease Manager.

Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ingka Centres ma ponad 50 lat doświadczenia w budowaniu i zarządzaniu obiektami handlowymi, w których znajdują się sklepy IKEA. Aktualnie w swoim portfolio posiada ponad 2000 marek, które działają w 39 miejscach spotkań na  15 światowych rynkach. Każdego roku w swoich miejscach spotkań firma gości i obsługuje ponad 271 milionów odwiedzających.

Ingka Centres tworzy swoje miejsca spotkań we współpracy z lokalnymi społecznościami, najemcami i partnerami, dbając o zachowanie emocjonalnego charakteru miejsc, który buduje wartości i więzi między ludźmi.  

W Polsce Ingka Centres ma cztery lokalizacje: Wola Park, Port Łódź,  Aleja Bielany, i Skende Shopping.

Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. Ponad 200 sklepów i punktów usługowych oferuje odzież, kosmetyki, artykuły sportowe i wyposażenie wnętrz. Wśród marek dostępnych w Wola Parku znajdują się Auchan, Castorama, Zara, H&M, Reserved, Nike, Mango, TK Maxx, CCC, Eobuwie i Studio Planowania IKEA. W Wola Parku mieści się też kino, klub fitness oraz plac zabaw. Odpoczynek przy kawie lub smacznym posiłku zapewnia 32 restauracji i kawiarni. Dodatkowym udogodnieniem jest bezpłatny parking na 3 000 miejsc i stacja benzynowa. Klienci mogą odpocząć w zabytkowym Parku Ulricha lub popracować w nowoczesnej bezpłatnej Strefie Co-workingowej.

Port Łódź, razem ze swoim strategicznym partnerem – sklepem IKEA, jest największym podmiejskim Centrum Handlowym w regionie. Przestronny, jednopoziomowy budynek został zaprojektowany tak, by robienie zakupów w Centrum było dla gości wygodne i przyjemne. Dopełnieniem aranżacji jest zewnętrzne, nowoczesne patio o powierzchni 7000 mkw, – ze sceną, fontanną i placem zabaw dla dzieci tworzące zarówno komercyjną, jak i rekreacyjną przestrzeń. Wśród marek dostępnych w Port Łódź znajdują się m.in Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius H&M, Half Price, CCC, Reserved, TK Maxx, Media Markt, Leroy Merlin, Smyk, Sephora, Douglas oraz Biedronka.

Aleja Bielany to rodzinne centrum spotkań i zakupów, w którym znajduje się ponad 200 sklepów, multipleks kinowy, a także największy sklep IKEA w Polsce. Na 145 000 mkw. oferuje szeroki wybór odzieży, obuwia i akcesoriów, elektroniki, kosmetyków, a także artykułów sportowych i wyposażenia wnętrz. Aleja Bielany to również kompleksowa oferta do każdego rodzaju wnętrz, 

SKENDE Shopping, wraz ze sklepem IKEA w Lublinie, zajmuje powierzchnię 57 500 mkw., klienci mogą skorzystać z oferty ponad 60 sklepów w tym Half Price, CCC, TK Maxx Biedronka oraz Sports Direct, Smyk, Douglas.

Ponad 1300 uczestników SCF 2025 Spring

Organizowane od kilkunastu lat targi SCF skupiają najważniejsze firmy z rynku centrów handlowych: inwestorów i zarządców centrów i parków handlowych oraz ich najemców. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa.

Integralną częścią Forum są targi, konferencje oraz business networking, które umożliwiają nawiązywanie strategicznych kontaktów biznesowych. Dzięki zaawansowanemu systemowi umawiania spotkań uczestnicy mogą efektywnie planować rozmowy – podczas poprzedniej edycji umówiono w ten sposób ponad 20 000 spotkań biznesowych.

Pierwszy dzień targów zwieńczy ekskluzywne Afterparty, które odbędzie się w klubie BANK przy ulicy Mazowieckiej. Wydarzenie to będzie dostępne wyłącznie dla uczestników VIP, stanowiąc doskonałą okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych w mniej formalnej atmosferze.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz