Nhood chce do 2030 roku stać się liderem rewitalizacji miast
Firma Nhood przyjęła strategię ESG i plan działania, aby do 2030 roku stać się światowym liderem rewitalizacji miast. Nhooders Impact Generation, nowa strategia ESG łączy ambicję firmy ze szczegółowym planem działania.
„W centrum naszej strategii ESG stawiamy pracowników, czyli Nhooders i dążymy do tego, aby przekształcać nieruchomości w zrównoważone miejsca. Takie podejście przyniesie korzyści naszym klientom, wzmocni naszą działalność biznesową, pozytywnie wpłynie na naszą planetę, i jednocześnie zainspiruje nasz zespół” – wyjaśnia Antoine Grolin, prezes Nhood.
Firma Nhood, oferująca usługi i rozwiązania dla branży nieruchomości, w ciągu pięciu lat chce zdobyć pozycję lidera w obszarze rewitalizacji miast.
Narzędziem do wdrożenia przez Nhood strategii ESG i wspierania zmian będzie szczegółowa mapa drogowa. Dzięki niej firma oceni wpływ swoich aktywności w czterech obszarach: ludzie, planeta, zysk, ład korporacyjny, a także określi ramy działania uwzględniające dobrostan społeczny i troskę o środowisko. Celem inicjatyw w zakresie zrównoważonego rozwoju jest odnawianie zasobów planety zgodnie ze standardem Konwencji Klimatycznej Biznesu.
Działanie systemowe w celu wywierania globalnego pozytywnego wpływu
Nhood jest przekonany, że zaangażowanie w strategię ESG kadry zarządzającej i wszystkich pracowników jest absolutnie niezbędne. Dlatego na mapie drogowej zostały zapisane konkretne działania:
- umożliwienie pracownikom Nhood rozwijania wiedzy i kompetencji ESG poprzez szkolenia. Firma utworzy centrum szkoleniowe „Akademia Nhoodersa” dostępne dla wszystkich zainteresowanych do 2030 roku.
- dekarbonizacja podróży służbowych: przyjęcie globalnej polityki niskoemisyjnej mobilności do 2026 roku i 40-procentowa redukcja emisji CO2e związanych z mobilnością do 2030 roku. Do tego czasu wszystkie podróże lotnicze zostaną zrównoważone, a limity emisji dwutlenku węgla zostaną przydzielone każdemu zespołowi.
- zaangażowanie w zarządzanie celami ESG wszystkich pracowników.
Nhood chce wyróżniać się na rynku kompleksowym podejściem do ESG obejmującym wszystkie linie biznesowe w każdym kraju oraz realizowane projekty, które łączą dobrobyt i zrównoważony rozwój. Przykładami celów Nhood w tym zakresie są:
- wspieranie zrównoważonych zmian u klientów za pomocą specjalistycznych usług ESG oferowanych przez Nhood, a do 2030 roku wydzielenie w strukturach nowej linii biznesowej ESG
- wykorzystanie zrównoważonych innowacji do zmian na rynku: utworzenie dedykowanej jednostki, która będzie opracowywać nowatorskie rozwiązania, publikować analizy i badania oraz proponować strategiczne zmiany, aby inspirować branżę
- promowanie bioróżnorodności: zasadzenie 100 tys. drzew do 2030 roku w ramach projektów realizowanych przez Nhood dla klientów
- zaangażowanie dostawców Nhood – ujednolicenie klauzul umownych z dostawcami w celu uwzględnienia klauzul ESG zgodnie z kartą odpowiedzialnych zakupów oraz certyfikacja Ecovadis wszystkich umów do 2026 roku.
„W naszej strategii ESG uwzględniliśmy podejście, które jest dalekowzroczne i bardzo ambitne. Łączymy działania na rzecz dobrobytu lokalnych społeczności i zrównoważonego rozwoju nieruchomości. Chcemy pozycjonować Nhood jako globalnego i odpowiedzialnego lidera w zarządzaniu nieruchomościami, dlatego musimy dać przykład i zmobilizować naszą branżę” – mówi Christian Lema, Global Head of ESG w Nhood.
W portfelu ponad 900 nieruchomościami
Nhood oferuje usługi i rozwiązania dla branży nieruchomości. Zespół ekspertów tworzy i wdraża innowacyjne rozwiązania podnoszące wartość zasobów klientów. Rewitalizuje przestrzenie miejskie i tworzy „lepsze miejsca” niepowtarzalne, przyjemne i przyciągające odwiedzających, w których handel i połączenie dodatkowych funkcji, przynoszą korzyści dla wszystkich. Utworzona w 2021 roku firma działa w Europie i w Afryce Zachodniej. Nhood rozwija około trzydziestu projektów rewitalizacji miejskiej i zarządza ponad 900 nieruchomościami na rzecz swoich klientów. Kompetencje ponad 1000 pracowników Nhood, obejmują kompletny łańcuch wartości nieruchomości: zarządzanie aktywami, eksploatacja centrów handlowych, zagospodarowanie i rozwój.
Eksperci Nhood buduje tożsamość miejsc, które łączy bliskość, przewidywanie zmian i kreatywność, w celu projektowania miejsc przyszłości, które odpowiedzą na aktualne wyzwania rynku. Należąca do Association Familiale Mulliez firma Nhood czerpie swoją siłę z DNA handlu detalicznego i lokalnych korzeni. To właśnie stąd wzięła się jej nazwa: Nhood to skrót od słowa „sąsiedztwo”, które określa jej ambicje i zaangażowanie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter