EPP: Galeria Twierdza Kłodzko wzmacnia ofertę

TK Maxx i drogeria dm wybrały nowo budowaną część parku handlowego przy Galerii Twierdza Kłodzko na miejsce swojego debiutu w Kotlinie Kłodzkiej. Przeniesie się tam także salon marki Reserved, a zwolnioną po nim przestrzeń zajmie Sinsay. Dwupoziomowy budynek o powierzchni blisko 4200 mkw. zostanie oddany do użytku w ciągu najbliższych tygodni.
„Otwarcie nowej części parku handlowego to kluczowy krok w rozwoju oferty Galerii Twierdza Kłodzko. Dodatkowa przestrzeń umożliwia wprowadzenie wyjątkowych marek, w tym długo oczekiwanego sklepu TK Maxx, który debiutuje w tej części regionu, obejmując swoim zasięgiem także klientów z Czech.
Równocześnie powiększamy oraz otwieramy w najnowszych konceptach już obecne marki z Grupy LPP, które zyskają większe i nowocześniejsze powierzchnie. Rozbudowa centrum handlowego znacząco wzmocni pozycję obiektu w całym regionie, oferując klientom jeszcze bardziej zróżnicowaną, funkcjonalną przestrzeń zakupową” – komentuje Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.
Regionalne debiuty wiodących marek
TK Maxx to sieć sklepów w modelu off-price, prowadząca sprzedaż produktów znanych marek i od projektantów w cenach do 60% niższych od regularnych. W salonie o powierzchni 2100 mkw. klienci znajdą szeroki wybór ubrań, obuwia i akcesoriów dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także ofertę dodatków dla domu.
Odwiedzający Galerię Twierdza Kłodzko już niedługo będą mogli także zrobić zakupy w drogerii dm. Marka oferuje rozbudowany asortyment kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, perfumy, artykuły zdrowotne i higieniczne. Oferta obejmuje również żywność, artykuły gospodarstwa domowego oraz karmę dla zwierząt. Klienci kupią w dm produkty znanych producentów, jak i brandów własnych, m.in. Balea. Na miejscu dostępna będzie usługa wydruku zdjęć.
Galeria Twierdza Kłodzko ma ponad 60 najemców
Galeria Twierdza Kłodzko to ulubione miejsce robienia zakupów dla mieszkańców miasta i regionu. Kompleks o powierzchni handlowej wynoszącej ponad 23 000 mkw. składa się z dwóch części – centrum handlowego z hipermarketem Carrefour i strefą restauracyjną oraz parku handlowego.
Działa w nim ponad 60 sklepów, w tym salony CCC, H&M, Reserved, Mohito, Sinsay, Martes Sport, Douglas, Rossman, Apart, YES, Pandora, home&you, Leroy Merlin czy JYSK. Obiekt posiada również restauracje m.in. KFC, Kebab Hut i Bruschetta Cucina Italiana, a także punkty usługowe i rozrywkowe, np. Interaktywną Strefę Zabaw – Kids Play i nowoczesne Multikino z 3 salami, które mogą jednocześnie pomieścić ponad 750 widzów.
Galerię Twierdza Kłodzko wyróżnia dogodne położenie w pobliżu północnej obwodnicy Kłodzka. Obiekt dysponuje łącznie około 1050 miejscami parkingowymi. Centrum uzyskało certyfikat „Obiekt bez barier”, przyznawany przez Fundację Integracja. Potwierdza on wysoki standard dostosowania centrum do potrzeb osób o ograniczonej mobilności.
Zarządza 28. obiektami handlowymi
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter