[#scf2025spring] Mocna reprezentacja ALDI na wiosennym Forum

Wśród uczestników #scf2025spring nie zabraknie przedstawicieli ALDI. Będą to dyrektorzy działu nieruchomości i ekspansji, obszaru nieruchomości i ekspansji oraz Real Estate Operations Property & Asset Management. Wiosenna edycja targów odbędzie się w dniach 8-9 kwietnia, na stadionie Legii Warszawa.
Wśród obecnych na targach przedstawicieli ALDI będą:
- Emil Koczwarski, dyrektor działu nieruchomości i ekspansji,
- Tomasz Gawlik, dyrektor obszaru nieruchomości i ekspansji,
- Mariusz Gajda, dyrektor ds. Real Estate Operations Property & Asset Management.
ALDI w Polsce posiada ponad 360 sklepów i zatrudnia ponad 4800 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w ośmiu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.
Sieć ALDI zadebiutowała w naszym kraju 17 lat temu. Dzisiaj dyskonter posiada już ponad 360 sklepów w całym kraju, a do końca 2025 r. planuje otworzyć kolejnych 60. Jedną z kluczowych inwestycji na nadchodzące lata będzie również otwarcie trzeciego centrum dystrybucyjnego.
W ciągu ostatnich pięciu lat ALDI Polska prawie potroiło liczbę posiadanych sklepów, wprowadziło też zupełnie nowe koncepty, jak ALDI Urban czy ALDI Compact.
„Ostatnie lata były dla nas czasem intensywnego rozwoju, gdy w ciągu roku otwieraliśmy ok 60 nowych placówek. To tempo chcemy utrzymać również w tym roku, tak by do końca 2025 roku posiadać już ponad 400 sklepów na terenie całego kraju” – podkreśla prezes Wojciech Łubieński, prezes zarządu ALDI Polska.
Ponad 1300 uczestników SCF 2025 Spring
Organizowane od kilkunastu lat targi SCF skupiają najważniejsze firmy z rynku centrów handlowych: inwestorów i zarządców centrów i parków handlowych oraz ich najemców. Wiosenna edycja SCF odbywa się tradycyjnie na Stadionie Legii Warszawa.
Integralną częścią Forum są targi, konferencje oraz business networking, które umożliwiają nawiązywanie strategicznych kontaktów biznesowych. Dzięki zaawansowanemu systemowi umawiania spotkań uczestnicy mogą efektywnie planować rozmowy – podczas poprzedniej edycji umówiono w ten sposób ponad 20 000 spotkań biznesowych.
Pierwszy dzień targów zwieńczy ekskluzywne Afterparty, które odbędzie się w klubie BANK przy ulicy Mazowieckiej. Wydarzenie to będzie dostępne wyłącznie dla uczestników VIP, stanowiąc doskonałą okazję do nawiązania nowych relacji biznesowych w mniej formalnej atmosferze.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter