WITTCHEN nie tylko otwiera nowe salony, ale również modernizuje te istniejące. Marka otworzyła się w najnowszym koncepcie w Aura Centrum Olsztyna. Dzięki temu klienci zyskali dwukrotnie większy salon i szansę na jeszcze bardziej luksusowe doświadczenia zakupowe. Salon zajmuje powierzchnię 107,33 mkw.
Salon WITTCHEN przeszedł metamorfozę, która pozwala na ekspozycję pełnego asortymentu, poszerzonego o odzież, obuwie oraz wyjątkową linię HOME. Ponadto do dyspozycji klientów jest komfortowa przymierzalnia, a nowoczesna aranżacja w eleganckich beżowo-złotych tonacjach, odzwierciedla najnowszy koncept marki.
Obecnie WITTCHEN to szeroka oferta różnorodnych produktów, które łączy najwyższa jakość wykonania. Należą do niej torebki z luksusowej linii ELEGANCE stworzonej z wysokiej jakości skór oraz wyjątkowej linii Young, obuwie, szykowne kurtki skórzane, z ekoskóry i tkaniny, szale, apaszki, czapki, rękawiczki, a także bogata oferta bagażu. Dostępne kolekcje sezonowe są odzwierciedleniem najnowszych trendów w modzie i zawsze odznaczają się unikatowym wzornictwem, a także oryginalną kolorystyką.
Warto zaznaczyć, że wiele produktów WITTCHEN wykańczana jest ręcznie. Weryfikacja jakości następuje w czasie drobiazgowych testów, jakim poddawany jest każdy produkt. Dzięki temu wyroby WITTCHEN są najwyższej jakości.
Nowy salon w Aura Centrum Olsztyna znajduje się na poziomie 1, tuż obok salonu Apart i niedaleko strefy gastronomicznej i zajmuje powierzchnię 107,33 mkw.
Salony w nowej odsłonie
Klienci Centrum Handlowego M1 w Czeladzi ponownie mogą robić zakupy w odnowionym salonie WITTCHEN. Salon o powierzchni 119 mkw. został całkowicie odmieniony i zgodny jest z nowym konceptem firmy.
Zdaniem WITTCHEN zupełnie nowy koncept zachwyci nawet najbardziej wymagających klientów. Nowością, jest komfortowa przymierzalnia. To już kolejna lokalizacja WITTCHEN wyposażona w taką strefę, która umożliwia klientom podjęcie świadomej decyzji zakupowej w komfortowych warunkach. Dodatkowo oferta w Czeladzi została rozszerzona o kolekcję modnych butów damskich oraz męskich.
Co jeszcze wyróżnia odświeżony salon? Przede wszystkim jego niepowtarzalny design. Ażurowe stalowe konstrukcje w złotym kolorze wprowadzają lekkość i przejrzystość, dzięki czemu produkty są jeszcze lepiej wyeksponowane. W połączeniu z ciepłymi tonacjami beżu tworzą elegancką i funkcjonalną przestrzeń. Nowe meble pozwalają elastycznie aranżować wnętrze w zależności od sezonowych kolekcji, a tapeta z sygnaturami marki w strefie bagażowej nadaje salonowi wyjątkowy charakter.
Ponad 30 lat na rynku
Grupa WITTCHEN zajmuje się sprzedażą ekskluzywnej galanterii skórzanej, obuwia i odzieży oraz luksusowych dodatków i akcesoriów podróżnych. Budowana od ponad 30 lat marka WITTCHEN jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek premium w Polsce.
Grupa Wittchen prowadzi sprzedaż poprzez własne e-sklepy w 7 krajach (wliczając Polskę), 46 platformy marketplace w 24 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych funkcjonujących pod markami Wittchen i Wittchen Travel. Posiada własne centrum logistyczne w podwarszawskich Palmirach.