#scf2025spring: G City zaprezentuje plany rozbudowy Promenady podczas wiosennych targów

W gronie wystawców #scf2025spring jest firma G City Europe. Zaprezentuje ona projekt rozbudowy Promenady. stale się rozwija, wzmacniając swoją pozycję. Po udanym roku 2024, który zaowocował znacznym wzrostem liczby odwiedzających oraz sprzedaży najemców, centrum ujawnia plany inwestycyjne, które obejmują prawie 24 000 mkw. nowej powierzchni. Ta rozbudowa wykracza poza zwykły handel.
Promenada planuje wzmocnić swoją pozycję, przekształcając cały obszar wokół obecnego centrum w dobrze skomunikowaną, wielofunkcyjną lokalizację – Promenada Village. Planowana inwestycja zapewni mieszkańcom możliwość mieszkania, pracy, robienia zakupów i korzystania z rozrywki w jednym miejscu, eliminując konieczność podróży do innych części Warszawy w celu skorzystania z usług, które obecnie są niedostępne w tej okolicy. G City zakończyło już budowę budynków mieszkalnych z ponad 400 mieszkaniami obok Promenady, co przekłada się też na zwiększenie liczby klientów centrum. W kolejnej fazie rozwoju planowana jest budowa dodatkowych 220 apartamentów.
Zainspirowana dotychczasowym sukcesem Promenada wchodzi w nową fazę rozwoju, powiększając powierzchnię handlową o blisko 24 000 mkw. Pierwsza część obejmująca 6000 mkw., stanie się nowym domem dla sklepu PRIMARK, pierwszej lokalizacji tej marki na wschodnim brzegu Wisły oraz dużego sklepu EURO RTV AGD i dodatkowego najemcy, którego marka nie została jeszcze ujawniona.
„Jestem przekonany, że Promenada Village będzie najszybciej rozwijającą się destynacją. Okolica zostanie przekształcona poprzez dodanie nowych mieszkań, miejsc pracy, restauracji, sklepów, barów i miejsc rozrywki. Liczba klientów z pewnością wzrośnie dzięki dynamicznemu rozwojowi dzielnicy oraz dogodnemu dojazdowi z sąsiednich rejonów i intensywnie urbanizujących się obrzeży Warszawy po prawej stronie Wisły.
Zdecydowaliśmy się dostarczyć ofertę, która wzmocni ten obszar i stworzy doskonałe warunki do życia, gdzie nie trzeba jeździć do innych części miasta, aby znaleźć to, czego się potrzebuje. Wiemy, co jeszcze musimy dodać do oferty, aby uczynić Promenadę jednym z najbardziej udanych projektów w Warszawie. Dostrzegamy ogromny potencjał w tej lokalizacji i rozwijamy się wraz z dzielnicą i całym regionem – tworząc miejsce, które jest coraz bardziej kompletne dla mieszkańców i coraz bardziej atrakcyjne dla najemców” – mówi Szymon Mińczuk Retail Director G City Europe.
Kolejny etap inwestycji przyniesie dodatkowe 18 000 mkw. powierzchni handlowej. Ta rozbudowa będzie naturalnym przedłużeniem istniejącej Promenady, oferującym bardziej otwartą i zintegrowaną przestrzeń w tkance miejskiej. Projekt jest dostosowany do zmieniających się oczekiwań klientów – łącząc w jednym miejscu 60 lokali handlowych, duży Food Hall z różnorodnymi konceptami gastronomicznymi i unikalne doświadczenia rozrywkowe w jednym miejscu.
„Mamy już zaplanowanych wiele spotkań na SCF, ale zapraszamy wszystkich na nasze stoisko. Jesteśmy otwarci na rozmowy o nowych inwestycjach i możliwościach najmu w naszym portfolio” – dodaje Szymon Mińczuk.
G City ma portfolio 13 obiektów
G City Europe jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.
Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 13 nieruchomości (w tym trzy nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,7 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 358,000 mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter