Nuvalu Polska rozpoczyna działalność pod nową marką Coldwell Banker

Nuvalu Polska dołącza do międzynarodowej struktury amerykańskiej grupy i będzie kontynuować rozwój biznesu pod nowymi markami na polskim rynku: Coldwell Banker Poland oraz Coldwell Banker Commercial Nuvalu.
Nuvalu Polska dołącza do globalnej grupy Coldwell Banker, doradcy i pośrednika w obrocie nieruchomościami. Firma ta została założona w 1906 roku w San Francisco przez Colberta Coldwella i A.W. Bankera. Oferuje szeroki zakres usług związanych z nieruchomościami, w tym sprzedaż, wynajem oraz zarządzanie nieruchomościami mieszkalnymi i komercyjnymi. Coldwell Banker działa na całym świecie, posiadając biura w wielu krajach, teraz także w Polsce. W ramach tej integracji Nuvalu będzie kontynuować swoją działalność jako członek międzynarodowej struktury. Umożliwi to firmie rozwój, podniesienie standardów obsługi klientów oraz dalszą ekspansję, w tym na dotychczas niedostępne rynki.
Spółka, jak dotychczas, pozostanie polska, a nad jej rozwojem, kierunkiem i sposobem działania będą sprawować kontrolę dotychczasowi właściciele. Transformacja Nuvalu Polska w Coldwell Banker Polska i Coldwell Banker Commercial Nuvalu pozwoli firmie zająć miejsce przy międzynarodowym stole nieruchomości komercyjnych.
Nowy rozdział dla Nuvalu Polska
Wybranie Nuvalu Polska do grupy Coldwell Banker to strategiczny krok, który pozwoli na połączenie lokalnego doświadczenia z globalnym zasięgiem i międzynarodowym know-how. Firma zyska możliwość obsługi międzynarodowych projektów i klientów, którzy myślą o wejściu na polski rynek lub dotychczas współpracowali jedynie z doradcami o międzynarodowej strukturze.
Grupa Coldwell Banker jest obecna w ponad 45 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 100 000 pracowników. Polska jest dla nowych amerykańskich partnerów naturalnym i strategicznym rynkiem do rozwoju ich międzynarodowej obecności. Połączenie z lokalnym, dojrzałym i stabilnym graczem, który posiada wiedzę oraz doświadczenie oparte na sukcesach, stanowi najlepszy sposób na zdecydowane wejście na nowy rynek.
Korzyści dla klientów i partnerów biznesowych
Zmiana marki nie oznacza zmiany wartości, które od lat definiują działalność Nuvalu, czyli specjalizacja w obsłudze wyłącznie najemców pozostaje fundamentalną wartością i wyróżnikiem firmy na rynku.
Integracja obu marek oznacza dla klientów i partnerów biznesowych dostęp do jeszcze bardziej kompleksowej oferty oraz innowacyjnych rozwiązań, dopasowanych do dynamicznych potrzeb rynku. Firma zapewnia, że wszystkie dotychczasowe zobowiązania i kontrakty pozostają w mocy, a klienci mogą liczyć na jeszcze wyższą jakość usług oraz stabilność współpracy.
Dzięki temu połączeniu klienci i partnerzy biznesowi Nuvalu Polska zyskają dostęp do globalnych zasobów i bezpośrednich kontaktów z międzynarodowymi inwestorami, zróżnicowanej oferty oraz nowoczesnych narzędzi do optymalizacji kosztów najmu, analiz rynkowych, danych dotyczących trendów, nastrojów i globalnych zmian.
„Wyróżniać nas będzie globalna obsługa przez lokalny rynek. Dzięki temu nasi klienci będą mogli w łatwy sposób, za naszym pośrednictwem, analizować oferty zagranicznych rynków i rozwijać swój biznes także na poziomie międzynarodowym. Niesie to ze sobą większą stabilność i pewność biznesową. Dołączenie do międzynarodowej sieci zwiększa wiarygodność i stabilność finansową naszej firmy, co może wpłynąć na długoterminową współpracę z klientami. Chcemy, aby nasi klienci czuli się pewnie w procesie transformacji. Wspólnie z naszymi nowymi partnerami dążymy do podnoszenia standardów i dostarczania jeszcze lepszych rozwiązań” – komentuje Łukasz Wasilewski Managing Partner Coldwell Banker Commercial Nuvalu.
Nowa marka, nowe możliwości
Nuvalu Polska przechodzi proces rebrandingu, który obejmie zmianę nazwy, identyfikacji wizualnej, w tym logo, materiały marketingowe i sprzedażowe, komunikację marketingową do klientów i partnerów firmy.
„Nuvalu Polska, poprzez dołączenie do Coldwell Banker, tworzy Coldwell Banker Commercial Nuvalu, mając na celu jeszcze silniejsze skoncentrowanie się na rozwoju i rozszerzaniu swojej oferty. Zmiana brandu to nie tylko nowa identyfikacja wizualna, ale przede wszystkim krok w stronę dalszego rozwoju i wzmacniania pozycji rynkowej. Nuvalu Polska, działając pod nową nazwą Coldwell Banker Polska i Coldwell Banker Commercial Nuvalu, zamierza jeszcze intensywniej stawiać na rozwój i poszerzenie oferty. Obecnie stawiamy na zwiększenie struktury firmy i rozwój pracowników. Czeka nas wiele wspaniałych wyzwań” – mówi Marcin Wasilewski Managing Partner Coldwell Banker Commercial Nuvalu.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter