Kaufland ma już 253. sklepy na rynku polskim

Sieć Kaufland otworzyła nową placówkę w Gdańsku przy ul. Łódzkiej. To kolejny krok w rozwoju sieci, która konsekwentnie wzmacnia swoją obecność w największych polskich miastach. Nowy sklep oferuje klientom nowoczesną przestrzeń handlową o powierzchni 2611 mkw. oraz szereg udogodnień zakupowych w przyjaznym, zielonym otoczeniu.

Nowy sklep Kaufland w Gdańsku to nowoczesna przestrzeń handlowa o powierzchni ponad 2600
mkw., zaprojektowana z myślą o komforcie i efektywności energetycznej. Klienci mogą korzystać z
szerokiego asortymentu produktów oraz z przestronnego parkingu. Nowoczesne i proekologiczne
rozwiązania to jeden z kluczowych wyróżników tej inwestycji.

Na dachu budynku o powierzchni 2000 mkw. założono zielony ogród. Dodatkowo wokół sklepu posadzono aż 1500 drzew i krzewów, tworząc przyjazną przestrzeń dla mieszkańców dzielnicy. Obiekt wyposażono również w pompę ciepła oraz nowoczesne, energooszczędne lodówki i oświetlenie LED, które pozwalają znacząco ograniczyć zużycie energii. Nowy sklep to także centrum codziennych usług. W pasażu handlowym działają m.in. drogeria, piekarnia, salon optyczny i biuro podróży.

Otwarcie sklepu w Gdańsku to kolejny krok w rozwoju sieci Kaufland w Polsce. Nowa placówka łączy
nowoczesne podejście do handlu z rozwiązaniami, które wspierają efektywność energetyczną i
lokalną zieloną infrastrukturę. Firma zapowiada dalsze inwestycje w podobnym standardzie,
odpowiadając zarówno na potrzeby klientów, jak i na wyzwania związane z odpowiedzialnym
prowadzeniem biznesu.

Nowe placówki

Kaufland niedawno otworzył dwie placówki – w warszawskim Wawrze oraz w Kozienicach.

Nowy sklep Kaufland w Warszawie, zlokalizowany przy ul. Szpotańskiego, to największa spośród ostatnich inwestycji sieci – 2500 mkw. powierzchni handlowej, przestronne alejki oraz nowoczesne rozwiązania, które podnoszą komfort zakupów. To także przykład placówki zaprojektowanej zgodnie z ekologicznymi standardami.

Na dachu zamontowano panele fotowoltaiczne, które ograniczają zużycie energii z konwencjonalnych źródeł, a na parkingu dostępne są stacje ładowania pojazdów elektrycznych. Dodatkowo, wokół obiektu posadzono 1650 drzew i krzewów, tworząc zieloną przestrzeń przyjazną zarówno dla klientów, jak i mieszkańców dzielnicy.

Oprócz Warszawy, nowy sklep sieci pojawił się również w Kozienicach przy ul. Warszawskiej. To największa i najnowocześniejsza placówka handlowa w mieście, oferująca ponad 2000 mkw. powierzchni Kaufland postawił tu na szeroką ofertę produktów, w tym od lokalnych producentów, a także nowoczesne technologie usprawniające zakupy, takie jak kasy samoobsługowe i system K-Scan.

Otwarcia w Warszawie i Kozienicach to kolejny etap ekspansji Kaufland na polskim rynku, na którym sieć systematycznie umacnia swoją pozycję. Firma nie tylko inwestuje w nowe lokalizacje, lecz także wdraża rozwiązania zgodne z filozofią odpowiedzialnego biznesu.

Kaufland ma w Polsce 253 markety

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 253 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.


Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz