Apsys: SMOKE otwiera salon w Manufakturze

Do grona najemców Manufaktury dołączyła właśnie marka SMOKE, specjalizująca się w branży tytoniowej. Lokal jest zrealizowany według najnowszej koncepcji brandu, a oferta szeroka i dostosowana do różnych półek cenowych.
Marka SMOKE od lat wyznacza standardy w branży tytoniowej, dostarczając klientom szeroki asortyment produktów najwyższej jakości. Od momentu powstania pierwszego salonu w 2005 roku, SMOKE konsekwentnie realizuje swoją misję, którą jest precyzyjne identyfikowanie i spełnianie oczekiwań konsumentów. Salon w Manufakturze jest drugą łódzką lokalizacją marki.
„Misją marki SMOKE jest tworzenie przestrzeni, w której zarówno doświadczeni koneserzy cygar klasy premium, jak i osoby poszukujące nowoczesnych alternatyw – takich jak e-papierosy czy saszetki nikotynowe – znajdą produkty dopasowane do swoich potrzeb. Nieustannie śledzimy trendy i dbamy o to, by w naszej ofercie znalazły się zarówno klasyczne wyroby tytoniowe, jak i innowacyjne rozwiązania dla współczesnych użytkowników – mówi Maciej Król, dyrektor ds. rozwoju sieci detalicznej SMOKE.
Jak zapewniają przedstawiciele marki, wybór Manufaktury był nieprzypadkowy i podyktowany zachowaniami konsumenckimi: – Manufaktura to nie tylko ważne miejsce na mapie zakupowej, ale również przestrzeń spotkań i stylu życia, co doskonale współgra z filozofią naszej marki. Wierzymy, że obecność w lokalizacjach o dużym potencjale zakupowym to klucz do dalszego rozwoju, dlatego będziemy kontynuować tę strategię – komentuje Król.
Salon SMOKE ma 35 mkw i jest zlokalizowany na 1. piętrze galerii handlowej Manufaktury.
12 nowych marek i rekordowa odwiedzalność
W 2024 roku do grona najemców Manufaktury dołączyło 12 nowych brandów, w tym m.in. kultowy LUSH i Lindt, ale także Skechers, SAVICKI, Candy Pop czy kolejny salon z biżuterią YES. Poza tym, pojawił się też od dawna wyczekiwany Nike, który tymczasowo otworzył się w formule pop-up, a w 2025 roku przekształci się w najnowszy, wielkoformatowy salon.
2024 rok okazał się rekordowy pod kątem frekwencji – liczba wizyt w Manufakturze przekroczyła 21 milionów, co jest wynikiem o 1,5% wyższym niż w 2023 roku. Wśród najpopularniejszych dni znajdują się finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, 18. Urodziny Manufaktury, a także festiwal sztuki światła Light Move Festival.
„Nasza oferta rozrywkowo-kulturalna to jeden z czynników, który znacząco wyróżnia nas na tle konkurencji. Rynek Manufaktury tętni życiem przez cały rok i dzięki spektakularnym eventom, które prowadzimy, przyciąga nie tylko łodzian czy mieszkańców województwa, ale także turystów z Polski i Europy” – komentuje Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.
Pod zarządem APSYS
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki. Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter