UNIQLO: od pop-up do pełnowymiarowego sklepu w Wars Sawa Junior

Od 2 maja tymczasowy sklep UNIQLO Wars Sawa Junior zostanie zamknięty z powodu modernizacji przestrzeni. Ponowne otwarcie zaplanowane jest na jesień 2025. Sklep przy ul. Marszałkowskiej powróci w ulepszonej wersji, jako stała lokalizacja marki. Powierzchnia sprzedażowa zwiększy się z 800 mkw. do 1420 mkw.
Po udanym, pierwszym etapie modernizacji, prace budowlane wchodzą – zgodnie z planem – w drugi etap, który wymaga tymczasowego zamknięcia sklepu. Odnowiony sklep UNIQLO Wars Sawa Junior zostanie ponownie otwarty jesienią 2025 roku, oferując swoim klientem pełen asortyment LifeWear dla mężczyzn, kobiet, dzieci i niemowląt. Powierzchnia sprzedażowa zwiększy się z 800 mkw. do 1420 mkw.
Do tego czasu marka zaprasza klientów do UNIQLO Arkadia, znajdującego się w centrum handlowym Westfield Arkadia, oraz na stronę sklepu internetowego.
UNIQLO Arkadia oferuje pełen asortyment LifeWear, w tym ulubione produkty, takie jak koszule z 100% lnu premium oraz lekkie i wygodne topy z wbudowanym biustonoszem, z różnych materiałów i w szerokiej gamie kolorystycznej.
Aby uczcić tętniącą życiem kulturę Warszawy, UNIQLO nawiązało współpracę z legendarnymi klubami jazzowymi – SPATiF i Weles, tworząc ekskluzywne, limitowane wzory do wykorzystania na t-shirtach i torbach UNIQLO. Będą one dostępne poprzez usługę UTme!, która pozwala klientom spersonalizować produkty marki w kilka minut.
Z unikalną filozofią
UNIQLO znane jest z filozofii LifeWear – odzieży zaprojektowanej tak, aby żyło się nam lepiej. To proste, wysokiej jakości ubrania na co dzień łączące piękno i funkcjonalność: pomysłowe w szczegółach, przemyślane pod kątem codziennych potrzeb i ciągle ewoluujące.
Ta unikalna filozofia, ceniona przez klientów na całym świecie, obejmuje takie produkty jak swetry ze 100% kaszmiru, wodoodporne i wiatroodporne kurtki puchowe Seamless Down, a także innowacyjną linię odzieży termicznej HEATTECH, która przekształca parę wodną z ciała w ciepło. Wszystkie wymienione produkty będą dostępne w nowym sklepie.
Z japońską prostotą i jakością
Odzież wywodząca się z japońskich wartości prostoty, jakości i trwałości. Zaprojektowana, aby być odpowiednią dla swojego czasu, LifeWear jest wykonana z taką nowoczesną elegancją, że staje się budulcem indywidualnego stylu każdej osoby. Idealna koszula, która jest stale udoskonalana.
Najprostszy design ukrywający najbardziej przemyślane i nowoczesne detale. Najlepszy krój i tkanina dostępne w przystępnej cenie dla wszystkich. LifeWear to odzież, która jest nieustannie innowacyjna, przynosząc więcej ciepła, lekkości, lepszego designu i większego komfortu w życiu ludzi.
Z ponad 2500. sklepów
UNIQLO to marka należąca do Fast Retailing Co., Ltd., wiodącej japońskiej spółki holdingowej z globalną siedzibą w Tokio, Japonia. UNIQLO jest największą z ośmiu marek Grupy Fast Retailing, do których należą także GU, Theory, PLST, Comptoir des Cotonniers, Princesse tam.tam, J Brand i Helmut Lang.
Z globalną sprzedażą wynoszącą około 3,1 biliona jenów za rok finansowy 2024 kończący się 31 sierpnia 2024 roku (21,39 miliarda USD, przeliczone na jeny według kursu z końca sierpnia 2024 roku: 1 USD = 144,9 jenów), Fast Retailing jest jedną z największych firm odzieżowych na świecie, a UNIQLO to wiodący detalista specjalistyczny w Japonii.
UNIQLO nieustannie otwiera sklepy wielkopowierzchniowe w jednych z najważniejszych miast i lokalizacji na świecie, w ramach stałych wysiłków zmierzających do umocnienia swojej pozycji jako globalnej marki. Obecnie firma posiada ponad 2500 sklepów UNIQLO na całym świecie, w tym w Japonii, Azji, Europie i Ameryce Północnej. Łączna liczba sklepów wszystkich marek Fast Retailing wynosi obecnie blisko 3600.
Z misją zmiany odzieży, zmiany tradycyjnych przekonań i zmiany świata, Fast Retailing jest zaangażowane w tworzenie wspaniałej odzieży o nowej i unikalnej wartości, która wzbogaca życie ludzi na całym świecie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter