W Parku Handlowym Karuzela w Jastrzębiu-Zdroju otwarto nowy sklep sieci TEDi, oferujący artykuły codziennego użytku, dekoracje, tekstylia, zabawki oraz asortyment sezonowy. Nowy lokal o powierzchni 700 mkw. to kolejny krok w strategii ekspansji marki na rynku polskim i zarazem istotne wzmocnienie oferty Karuzeli.
Park handlowy Karuzela Jastrzębie-Zdrój, zlokalizowany jest w części zdrojowej miasta, oferuje łącznie 11 600 mkw. powierzchni najmu i 360 miejsc parkingowych. Obiekt, oddany do użytku w 2024 roku, szybko ugruntował swoją pozycję jako wiodący punkt handlowy w regionie. Na liście najemców znajdują się uznane marki sieciowe, m.in.: Carrefour, Jula, Rossmann, RTV Euro AGD, Pepco, Sinsay, Dealz, Martes Sport, Woolworth, Świat Zabawek, Kakadu Zoo, TUI oraz Verona.
Wraz z otwarciem sklepu TEDi, wszystkie lokale handlowe we wszystkich Karuzelach w Polsce są wynajęte i otwarte dla klientów. Dynamiczny rozwój parków handlowych Karuzela oraz wysoka jakość powierzchni handlowej skutkują silną pozycją parków handlowych w strukturze lokalnego handlu detalicznego.
Projekty Karuzela to 11 istniejących parków handlowych i obiektów typu convience o łącznej powierzchni ponad 130 tys. mkw. Obiekty są realizowane przez join-venture zawiązane sześć lat temu przez Karuzela Holding i belgijski fundusz zarządzany przez REIM Mitiska. Poprzez swoje biura w Warszawie (www.retailconcept.pl) i Poznaniu (www.jbdevelopment.pl) realizuje cały proces deweloperski koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20 tys.- 60 tys. mieszkańców.
W ostatnim czasie Karuzela Holding ruszyła z nowym programem wspierający lokalny biznes w postaci inicjatywy budowy wolnostojących pawilonów i stoisk dla lokalnych handlowców i producentów.
„W punktach które są lokalizowane na parkingach i w częściach wspólnych znajdujemy miejsce dla handlowców i rolników którzy sprzedają swoje produkty zaczynając od hot dogów poprzez produkty rolne po artykuły rzemieślnicze. Chcemy, żeby Karuzela była częścią społeczności – nie tylko przez ofertę handlową, ale przede wszystkim przez realne działania wspierające lokalną tożsamość” – mówi przedstawiciel Karuzela Holding Sonia Cupiał.
Ponadto, w ramach nowego programu, przestrzenie zewnętrzne Karuzeli będą jeszcze bardziej otwarte na inicjatywy społeczne. Dzięki temu, Karuzela staje się nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spotkań i integracji mieszkańców.
„Zależy nam aby klienci mieli szansę kupić produkty lub skorzystać z usług tych firm i dostawców których znają z lokalnego rynku ” – dodaje Sonia Cupiał.
Nowy program Karuzeli to krok w stronę budowania trwałych więzi – między biznesem a społecznością, między tradycją a nowoczesnością.