Ochnik kontynuuje ekspansję salonów w nowym koncepcie

Ochnik otworzył nowy salon – tym razem w Galerii Wiślanka w Żorach. Salon ma powierzchnię blisko 245 mkw. i został zaprojektowany zgodnie z najnowszym konceptem aranżacyjnym.

Dwa wejścia oznaczone logo OCHNIK i OCHNIK accessories prowadzą do wyraźnie wydzielonych stref – odzieżowej oraz akcesoryjno-walizkowej.

W nowoczesnej przestrzeni czeka na klientów pełna oferta OCHNIK – od ubrań przez akcesoria i dodatki aż po nowoczesne walizki podróżne.

Klienci Galerii Wiślanka mogą teraz korzystać z pełnej oferty marki OCHNIK, która od lat cieszy się zaufaniem wśród osób ceniących wysoką jakość, elegancję i nowoczesne wzornictwo. W asortymencie salonu dostępne są m.in. kurtki, płaszcze, odzież casualowa i elegancka, a także bogaty wybór dodatków, tj.: torebki, teczki, paski, portfele, rękawiczki czy torby podróżne.

Uzupełnieniem oferty są nowoczesne walizki oraz akcesoria podróżne, które idealnie odpowiadają na potrzeby współczesnych klientów – zarówno tych aktywnych zawodowo, jak i podróżujących prywatnie.

Ochnik zapowiada, że to dopiero początek otwarć zaplanowanych na ten rok.

W nowym koncepcie

Nowy model sklepów marki OCHNIK, nazwany „shop in shop”, opiera się na koncepcji salonów z dwoma wejściami i aranżacji dwóch wyodrębnionych stref: odzieżowej i galanteryjno-walizkowej. W strefie z odzieżą dodatkowo wydzielona jest część damska i męska.

Przestronne, nowoczesne lokale obejmują powierzchnię między 300 a 700 mkw., która pozwala na efektowne wyeksponowanie różnorodnego asortymentu marki i pozytywnie wpływa na komfort dokonywanych zakupów.

„Jedna część salonu obejmuje duży wybór okryć wierzchnich, odzieży i obuwia oraz atrakcyjnych dodatków. Druga natomiast jest wyposażona w walizki i akcesoria bagażowe, torebki, torby oraz portfele” – wyjaśnia Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju sieci OCHNIK.

Nowe salony

27 lutego w Galerii Klif w Gdyni Ochnik otworzył nowy salon w nowym koncepcie – największy nie tylko w Trójmieście, ale też w całej północnej części kraju. Salon posiada powierzchnię ponad 500 mkw. Jest to 46. dwusalon w sieci Ochnik.

4 grudnia został otwarty salon Ochnik w Bielsku-Białej na powierzchni 543 mkw. Jest on zgodny z najnowszym konceptem marki z podziałem na Ochnik i Ochnik Accessories. To aż czterokrotne powiększenie sklepu, który operuje na terenie Gemini Park Bielsko-Biała od początku jego istnienia, czyli 15 lat.

Salon znajduje się między Hebe a salonem 4F.

35 lat na rynku

OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.

Obecnie sieć sprzedaży Ochnik liczy ponad 130 salonów. Sklepy sieci oprócz Polski można spotkać także w Niemczech, Ukrainie i Słowacji. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.

W swoich salonach oraz sklepie internetowym Ochnik oferuje swoim klientom wysokiej jakości okrycia wierzchnie, odzież, obuwie oraz galanterię – torebki, teczki, portfele, rękawiczki i paski. Ważne miejsce w kolekcjach marki zajmują też nowoczesne walizki podróżne.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz