OCHNIK rozpoczyna ekspansję u naszych południowych sąsiadów

13 września OCHNIK otworzył pierwszy salon na Słowacji. Sklep o powierzchni 328 mkw. znajduje się w galerii OC Laugaricio w Trenczynie. Firma ma w planach otworzyć w tym kraju kolejne salony.

Nowy sklep, zlokalizowany w galerii handlowej Laugaricio w Trenczynie, stanowi kolejny etap zagranicznej ekspansji marki.

OCHNIK, znany z wysokiej jakości okryć wierzchnich i skórzanej galanterii, od lat systematycznie
umacnia swoją pozycję na krajowym rynku. Polska marka poważnie myśli także o obecności za
granicą. Po Niemczech i Ukrainie przyszła kolej na Słowację.

Nowoczesny koncept, wysoka jakość

Sklep w Trenczynie ma powierzchnię 328 mkw. i zgodnie z realizowaną w ostatnim czasie strategią
marki jest tzw. dwusalonem, co oznacza, że posiada dwa wejścia – jedno prowadzące do strefy z
odzieżą, a drugie do działu galanteryjno-walizkowego.

Słowaccy klienci znajdą w nim kompleksową ofertę kurtek, płaszczy, odzieży, torebek, teczek, portfeli, butów oraz walizek i akcesoriów podróżnych. Nowoczesna aranżacja przestrzeni handlowej, w której dominują naturalne materiały i modułowe meble, zapewnia efektowną ekspozycję kolekcji i komfortowe zakupy.

„Bardzo się cieszymy, że nasza bogata oferta trafi także do klientów na Słowacji. Trenczyn to miasto
o dużym potencjale, a galeria Laugaricio, jako jeden z kluczowych punktów handlowych w regionie,
idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju” – mówi Szymon Łukasik, International Expansion
Manager w OCHNIK S.A.

OCHNIK już planuje następne inwestycje i jeszcze w tym roku otworzy sklep w galerii handlowej
Centro w Nitrze.

„Obecnie prowadzimy rozmowy w sprawie wynajmu kolejnych lokali na Słowacji, co
pozwoli nam wzmocnić naszą obecność na rynku” – dodaje Szymon Łukasik. Niebawem na Słowacji
marka uruchomi także sprzedaż internetową.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

35 lat na rynku

OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.

OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.