Drogeria dm otwiera kolejny sklep w stolicy

24 kwietnia sieć drogerii dm otworzyła nowy sklep w Galerii Modlińskiej przy ul. Starowiślnej 8.. Nowa placówka oferuje 490 mkw. powierzchni sprzedaży. To już 55. lokalizacja dm w Polsce i 4. w stolicy, a jak zapowiadają przedstawiciele marki, kolejne pojawią się już wkrótce.

„Od naszego debiutu w stolicy minął rok, a my otwieramy dla warszawiaków już czwarty sklep i zdecydowani nie jest to nasze ostatnie słowo. Rozpędzamy się i sądząc po reakcjach klientów, chyba warto było na nas czekać” – mówi Ewa Makowska, Kierowniczka Regionalna dm w Polsce.

Atrakcje na otwarcie

Z okazji otwarcia dm przygotowała szereg atrakcji dla całych rodzin, w tym 15% rabatu powitalnego na całe zakupy w sklepie. Dodatkowo, z ulotką otwarciową klienci odbiorą prezent – żel pod prysznic marki Balea. A przy każdych zakupach czekają na nich także zestawy mini-produktów i inne niespodzianki. Promocja obowiązuje do 2 maja lub do wyczerpania zapasów.

W dniach 24-26.04 dm zadba też o wyjątkową atmosferę – będą gofry na patyku z produktów dmBio, maskotki Miś CzyścioszekSaubär i Punkciak, warsztaty makijażowe z L’Oréal, dermokonsultacje z marką Seboradin, relaksujące masaże dłoni, a także porady kosmetologów i ambasadorki marki Uzdrowisko. Dzieci ucieszy obecność artysty balonowego, a na wszystkich czekać będzie degustacja soków i przekąsek dmBio.

Marki własne

Przy tej okazji warto wspomnieć, że drogeria dm to także szeroka oferta produktów, w tym naturalne i wegańskie kosmetyki oraz autorskie marki, takie jak Balea – dla codziennej pielęgnacji, alverde – naturalne kosmetyki i Denkmit oferujący skuteczne środki czystości.

W przyjaznym koncepcie

„Warszawa to dla nas wyjątkowe miejsce – dynamiczne, różnorodne i pełne świadomych konsumentów. Cieszymy się, że możemy zaprosić mieszkańców Białołęki i okolic do przestrzeni, która łączy jakość, komfort i dobrą energię. Nasze drogerie to miejsca stworzone z myślą o codziennych potrzebach, ale też o małych przyjemnościach, które umilają zakupy” – dodaje Makowska.

Nowa drogeria dm w Galerii Modlińskiej oferuje 490 mkw. powierzchni sprzedaży, 13 szaf makijażowych, w tym 2 z marką własną, Wyspę Inspiracji Urody ze specjalną stacją testowania makijażu. Dla wygody klientów przygotowano foto-kioski, gdzie można natychmiast wydrukować zdjęcia, w tym biometryczne czy personalizowane naklejki na produkty.

Na miejscu dostępny jest także punkt ekspresowego odbioru zamówień internetowych, dystrybutor z wodą, ławeczki do odpoczynku, a dla dzieci – bujany konik oraz dział dziecięcy z odzieżą i akcesoriami.

Gwarancja stałej ceny

dm to zakupy, które zawsze się opłacają. Drogeria słynie z trwałych cen, dzięki którym klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie – bez gonienia za okazjami. dm gwarantuje bowiem stałą cenę półkową, która nie jest podnoszona przez co najmniej 4 miesiące od ostatniej zmiany. Dodatkowo, w aplikacji dm można korzystać z ofert specjalnych, które zmieniają się co tydzień.

Drogeria dm w Galerii Modlińskiej będzie czynna od poniedziałku do soboty w godz. 9:00–21:00, a w niedziele handlowe od 9:00 do 20:00. Na klientów czeka duży, bezpłatny parking tuż przy sklepie. Mieszkańcy całej Polski mogą kupować w sklepie online oraz za pomocą aplikacji dm.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz