Sieć NKD kontynuuje ekspansję na Dolnym Śląsku

Sieć NKD umacnia swoją pozycję na rynku polskim. Otworzyła czwarty sklep we Wrocławiu. Zlokalizowany jest w Galerii Kiełczowskiej. NKD zapowiada już kolejne otwarcia.
Nowo otwarty sklep sieci NKD znajduje się w Galerii Kiełczowskiej przy ul. Kiełczowskiej 70 we Wrocławiu. Pod koniec ubiegłego roku, 28 listopada NJD otworzyło kolejny sklep NKD we Wrocławiu. Znajduje się w parku handlowym przy ul. Długosza 66.
Sieć NKD zapowiedziała otwarcie kolejnego sklepu, tym razem będzie się on znajdował w N-Park Maślicka.
NKD realizuje strategię zrównoważonego wzrostu i zamierza rozszerzyć swoją sieć sklepów o wybrane lokalizacje w Polsce. Ekspansja sieci sklepów konsekwentnie podąża za dążeniem do wypracowania pozycji lokalnego dostawcy i detalisty oferującego pełną gamę tekstyliów oraz artykułów wyposażenia domu.
Od kilku lat silnym partnerem na drodze do sukcesu firmy jest TDR Capital, wspierając rozwój Grupy NKD. TDR CAPITAL + jest europejską spółką private equity założoną w 2002 roku i zarządzającą funduszami o zaangażowanym kapitale ponad 8 mld euro. TDR Capital ma bogate doświadczenie w inwestycjach w całej Europie Zachodniej. Wraz z zespołami zarządzającymi, TDR Capital rozwija spółki i wspiera ich zrównoważony wzrost.
Rok finansowy 2024 grupa NKD zakończyła bardzo pomyślnie będąc jednym z wiodących dyskontów tekstylnych na rynku co stanowi solidny fundament na rok 2025, aby kontynuować wzrost i jeszcze bardziej rozwinąć strategię ekspansji.
Plany ekspansji
W Polsce NKD Moda zamierza otworzyć w 2025 roku minimum 10 nowych sklepów, a w kolejnych latach sukcesywnie podwajać liczbę nowych otwarć. W związku z tym poszukuje centralnych lokalizacji w parkach i innych obiektach handlowych z dobrymi połączeniami komunikacyjnymi, w miastach lub dzielnicach liczących ponad 30 000 mieszkańców.
Strategia zrównoważonego wzrostu oznacza selektywne podejście do lokalizacji i wybór takich, które gwarantują otwarcia atrakcyjnych, średniej wielkości sklepów – zazwyczaj o powierzchni od 300 do 350 metrów kwadratowych – w centrach miast, a także parkach i centrach handlowych, które charakteryzują się korzystną sytuacją konkurencyjną i wysoką frekwencją. Marka NKD bardzo dobrze sprawdza się też w małych, lokalnych obiektach handlowych typu convenience, zlokalizowanych blisko głównych pieszych ciągów komunikacyjnych oraz skupisk mieszkalnych.
Z bogatą ofertą
Oferując wysokiej jakości towary w atrakcyjnych cenach, NKD kieruje swoją ofertę przede wszystkim do klientek w wieku od 30 do 64 lat, robiących zakupy dla całych swoich rodzin. Dzięki własnym markom, szybko zmieniającym się kolekcjom sezonowym i pojawiającym się co dwa tygodnie promocjom, sklepy NKD oferują swoim klientom szeroką gamę modnych produktów w atrakcyjnej cenie. Oprócz odzieży damskiej, stanowiącej główny asortyment sklepu, w ofercie sklepu jest także moda dla nastolatek, sport, a także sprzęt, artykuły dekoracyjne i tekstylia domowe.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter