Galeria Katowicka poszerzyła ofertę zakupową i restauracyjną

Nowe marki, innowacje, relokacje i remonty są codziennością w centrach handlowych, które stawiają na atrakcyjną i konkurencyjną ofertę. Zmiany w portfolio i w salonach najemców to nie tylko poszerzenie asortymentu, ale przede wszystkim kolejne wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Galeria Katowicka stale dostarcza klientom wrażeń – pierwszy kwartał tego roku to kilkanaście nowych otwarć, od drogerii, poprzez salony modowe, aż po debiutujące w regionie koncepty gastronomiczne.
Nowe wyzwania rynkowe, dążenia rozwojowe najemców, oczekiwania konsumentów napędzają zmiany w centrach handlowych. Galerie pełnią dzisiaj wiele różnych funkcji i w oparciu o to budują i realizują swoje strategie leasingowe. Zakupy to tylko jedna z możliwości – w im bardziej wygodnym, nowoczesnym, działającym na zmysły i emocje sklepie, tym dla wymagającego klienta lepiej. Równie ważne jest takie budowanie oferty, żeby zaspokajać także inne potrzeby: rozrywki, spotkań czy relaksu. Centrum handlowe to miejsce spędzania czasu wolnego, żeby było atrakcyjne, musi zaskakiwać, poszerzać horyzonty, zapewniać przyjazną i otwartą na wszystkich atmosferę.
„W Galerii Katowickiej tenant-mix tworzymy bardzo świadomie. Zapraszamy do współpracy marki, które pasują do tożsamości naszego centrum i pozwalają nam budować unikatową jakość. Nasi najemcy są dla nas partnerami w dążeniu do jak najlepszego odpowiadania na oczekiwania klientów. Każda inwestycja w nową odsłonę już istniejącego lokalu to jasny sygnał, że marka zadomowiła się u nas i widzi w naszej galerii potencjał dla rozwoju biznesu – te długoterminowe relacje bardzo nas cieszą” – mówi Joanna Bagińska, dyrektorka Galerii Katowickiej.
Kilkanaście nowych powodów do odwiedzin
Galeria Katowicka, doceniana przez klientów za różnorodną ofertę gastronomiczną, w ostatnim kwartale jeszcze bardziej ją wzmocniła. Nowo otwarty w strefie food court Popeyes przyciągnął tłumy spragnionych kulinarnych wrażeń foodies. To pierwszy w regionie lokal marki, która zasłynęła z oryginalnego pomysłu na kurczaka w przyprawach rodem z Nowego Orleanu. Z nie mniejszym zainteresowaniem spotkał się Kreuzberg Kraft Kebap Filipa Chajzera, inspirowany berlińskim streetfoodem. Food truck znanego prezentera stanął na placu przed Galerią. Po sąsiedzku, gastronomiczną ofertę Katowickiej wzmocniła także piekarnia Luca Bakery, która serwuje kawę i świeże wypieki w wygodnej formule grab&go.
Obok nowych otwarć, na kulinarnej scenie Katowickiej nie zabrakło także spektakularnych metamorfoz – klientów do odmienionych lokali zaprosiły marki Wedel i Starbucks.
Dobrą passę rozwojową w Katowickiej, zapoczątkowaną jeszcze w ubiegłym roku przez salon Inglot, kontynuują marki z segmentu beauty. W nowych konceptach otworzyły się Douglas oraz Yves Rocher, a także Notino, które relokowało się na większą powierzchnię. Lokalizacje salonów zmieniły także Bytom i Kodano. Do sklepu w nowym designie klientów zaprosiła również marka Marilyn.
W kolejnym kwartale Galeria Katowicka nie zwolni tempa, jeśli chodzi o relokacje, remonty i nowe otwarcia. Miejsce na mapie najemców na dużo większe zmieni m.in. salon 4F.
Galeria Katowicka ma ponad 200. najemców
Galeria Katowicka mieści się w ścisłym centrum Katowic i jest unikalnym kompleksem komunikacyjno-komercyjnym. Powierzchnia najmu wynosi 47,609 m2 i obejmuje ponad 200 lokali, restauracji i punktów handlowych, m.in. Peek & Cloppenburg, TK Maxx, Multikino, Zara, Pull & Bear, Bershka, C&A, Reserved, Euro RTV AGD, Douglas, eobuwie.pl i MODIVO. Posiada także 10 salowe Multikino z salą Xtreme – najnowocześniejszą w Polsce, wyposażoną w system dźwiękowy Dolby Atmos oraz projektor laserowy 4K. Centrum handlowe połączone jest bezpośrednio z dworcem kolejowym i podziemnym terminalem autobusowym komunikacji miejskiej.
Galeria Katowicka została otwarta 18 września 2013 r., a jej właścicielem jest duży fundusz instytucjonalny. Za asset management Galerii Katowickiej odpowiedzialny jest Savills Investment Management.
Za zarządzanie, codzienne funkcjonowanie obiektu oraz kwestie związane z wynajmem powierzchni handlowej odpowiada natomiast APSYS Polska.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter