EPP: coraz dłuższa lista najemców M1 Zabrze

Przybywa najemców M1 Zabrze, centrum handlowego zarządzanego przez EPP. Rossmann Polska wrócił w nowym, większym formacie, oferując jeszcze wygodniejsze zakupy. Tuż obok zadebiutował Reporter.

EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Rossmann jest w Polsce synonimem drogerii. Polacy nie mówią, że idą do drogerii, tylko po prostu „idą do Rossmanna”. Misją firmy jest „Inspirowanie i wspieranie w tym, by kochać siebie na co dzień”. Namawia klientów, by każdego dnia znaleźli chwilę dla siebie, moment uważności i skupienia na sobie, nawiązania ze sobą dobrej relacji.

Drogerie Rossmann są blisko ludzi. Ambicją marki jest, by każdy Polak miał „swojego” Rossmanna, do którego może dojść na piechotę, dojechać rowerem czy samochodem. Punkty sieci znajdują się w galeriach i parkach handlowych oraz na osiedlach w całej Polsce.

Reporter to marka, która wie, że prawdziwy styl to coś więcej niż ciuchy. To opowieść o niepowtarzalnych momentach z Twoimi ludźmi. Jej kolekcje są zaprojektowane z myślą o tych, którzy wiedzą, że najlepsze chwile dnia spędza się ze znajomymi. To moda, która łączy, buduje mosty i podkreśla, kim naprawdę jesteś.

To energia, którą czuć na ulicach, w klubach, na festiwalach i wszędzie tam, gdzie tworzy się rzeczywistość. Kolekcje Reportera to mieszanka odważnych wzorów, komfortowych fasonów i niepowtarzalnych detali, które będą towarzyszyć klientom w ich historii.

Projektanci Reportera to prawdziwi wizjonerzy, którzy nie boją się eksperymentować i przełamywać schematy. Łączymy wschodzące motywy z najnowszymi technologiami, tworząc coś, co nie tylko wygląda świetnie, ale też działa perfekcyjnie. Każdy kawałek odzieży Reporter to unikalna mieszanka funkcjonalności i stylu.

Inspiruje się kulturą uliczną, sztuką i muzyką, by dostarczyć klientom ubrania, które zamyka w interesujących kolekcjach limitowanych. Doskonale to widać w jej autorskich grafikach, które specjalnie tworzy. Nie zadowala się byle czym. Marka stawia na jakość, detale i komfort.

Z nowymi najemcami

W minionym roku M1 Zabrze wprowadziło istotne zmiany w swojej ofercie. Dotyczyły one zarówno przedłużenia umów z dotychczasowymi najemcami. Całkowita powierzchnia najmu objęta wszystkimi kontraktami wyniosła ponad 13 tys. mkw.

Centrum podpisało nowe umowy z 7 markami. Do grona najemców, oprócz Sports Direct i Abra, dołączył salon z odzieżą dla mężczyzn PAWO, butik odzieżowy Laboratorium Mody czy VERONA.

Ponadto poszerzono również segment usługowy, który wzmocni m.in. kwiaciarnia La Flor.

W ubiegłym roku M1 Zabrze przedłużyło również współpracę z 43 najemcami. Wśród nich znalazły się znane marki modowe, jak np. TK Maxx, Medicine, C&A, Monnari, Tatuum, Greenpoint, BIG STAR, Pierre Cardin czy BYTOM, oferujące najświeższe trendy i kolekcje.

Miłośnicy sportu mogą natomiast liczyć na szeroki wybór akcesoriów oraz odzieży sportowej od takich producentów, jak 4F i Martes Sport, którzy gwarantują jakość i innowacyjność swoich produktów.

Nie zabrakło także propozycji dla osób zainteresowanych aranżacją wnętrz i produktami dla domu – dzięki obecności marki JYSK klienci z łatwością zaaranżują swoją przestrzeń funkcjonalnie i stylowo.

Z ponad 100. sklepami

M1 Zabrze to jedno z największych centrów handlowych na Śląsku, położone w pobliżu najważniejszych węzłów komunikacyjnych. Obiekt o łącznej powierzchni najmu około 73 tys. mkw. mieści ponad 100 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, jak: TK Maxx, H&M, C&A, Unisono, Sinsay, BIG STAR, 4F, Martes Sport, Sports Direct, CCC, Deichmann, SMYK, Empik, Rossmann, Hebe, Maxi Zoo, MediaMarkt, DOUGLAS, W.KRUK, Apart, YES czy OBI.

Dzięki różnorodnej ofercie handlowej i usługowej, a także atrakcjom dla dzieci, M1 Zabrze jest popularnym miejscem zakupów i spędzania wolnego czasu dla mieszkańców regionu.

Centrum handlowe zlokalizowane jest przy drodze krajowej nr 88 oraz w pobliżu autostrady A1, zapewniając odwiedzającym wygodny dojazd. Dodatkowo zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji zewnętrzny parking na 2 595 miejsc.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz