Grand Optical otworzyła swój pierwszy salon w nowej koncepcji w Manufakturze w Łodzi – miejscu znanym z unikalnego tenant mixu, łączącego prestiżowe marki i innowacyjne koncepty. Salon o powierzchni 103 mkw. stał się flagową przestrzenią marki, której celem jest redefinicja doświadczenia zakupowego w segmencie premium.
Grand Optical to marka powstała z myślą o klientach ceniących jakość, styl oraz indywidualne podejście do doboru okularów, a także innowacyjne rozwiązania w zakresie dbania o wzrok. Firma oferuje szeroką gamę produktów z segmentu premium, w tym takie marki jak Prada, Dolce&Gabbana, Tiffany & Co., Chopard czy Moncler. Dodatkowo część produktów z portfolio EssilorLuxottica jest dostępna wyłącznie w salonach Grand Optical.
„Na rynku istnieje nisza i przestrzeń do rozwoju w obszarze salonów premium. Jako część grupy EssilorLuxottica mamy dostęp do marek od najlepszych projektantów, najnowszych produktów i technologii optycznych. Czas w pełni wykorzystać ten potencjał” – mówi Krisztian Makkai, Managing Director Optical Retail CEE & Balkans.
Salon w Manufakturze stanowi część nowej koncepcji, która będzie wdrażana w całej sieci. Lokale działające dotychczas pod nazwą Trendy Opticians zmieniły szyld na Grand Optical.
„Naszym celem jest stworzenie silnej marki, która nie tylko oferuje wysokiej jakości produkty, ale także redefiniuje doświadczenie zakupowe klientów. Nowoczesny design salonów, wyjątkowe portfolio produktów i spójna strategia sprzedażowa to fundamenty Grand Optical”– dodaje Krisztian Makkai.
Dodatkowo marka uruchomiła Grand Optical Club, oferujący wyjątkowe benefity dla stałych klientów. Ekskluzywny klub lojalnościowy podkreśla przynależność do grona klientów, dla których ważne są najnowsze trendy oraz dostęp do wyjątkowych ofert i wydarzeń.
„Staramy się zapewniać naszym gościom dostęp do najnowszych trendów, wyjątkowych produktów i usług na najwyższym poziomie. Dlatego cieszy nas to, że Grand Optical wybrał Manufakturę na miejsce swojego debiutu w nowej koncepcji. To doskonały przykład na to, jak nasza oferta wzbogaca się o marki premium, które idealnie odpowiadają potrzebom najbardziej wymagających klientów” – mówi Monika Langner, Rzecznik Prasowy Manufaktury.
Salon w Manufakturze o powierzchni 103,2 mkw. wyróżnia się nowoczesnym, ekskluzywnym wystrojem, zaprojektowanym przez międzynarodowy zespół architektów. Po gruntownej modernizacji przestrzeni miejsce zyskało elegancki, modowy charakter, z licznymi lustrami oraz stylowymi ekspozycjami, które podkreślają unikalny charakter marki.
Apsys ma w portfolio 16 obiektów handlowych
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.
Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 700 000 mkw. GLA w 16 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach. Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.
Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.