Startuje XVI edycja konkursu PRCH Retail Awards

Rusza kolejna edycja prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards, który wyróżnia się merytorycznym, transparentnym i opartym na precyzyjnych kryteriach procesem oceny. Do 15 lipca można składać aplikację w ponad 25 kategoriach konkursowych, w tym w 3 zupełnie nowych. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas uroczystej Gali PRCH Retail Awards 13 listopada 2025 roku.

Polska Rada Centrów Handlowych ogłosiła rozpoczęcie kolejnej, edycji PRCH Retail Awards – prestiżowego konkursu dla branży nieruchomości handlowych, który co roku wyłania najbardziej profesjonalne, innowacyjne i skuteczne projekty realizowane przez właścicieli, zarządców i inwestorów oraz związane z branżą firmy usługowe. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk, nowatorskich rozwiązań oraz najskuteczniejszych działań marketingowych, najlepszych działań prospołecznych budujących nie tylko wartość obiektów, ale również pozytywny odbiór branży obiektów handlowych wśród konsumentów.

„Konkurs jest organizowany przez PRCH już po raz szesnasty i stale się rozwija, ciesząc się coraz większym zainteresowaniem. Świadczy o tym liczba zgłoszeń, stałe poszerzanie grona jurorów i przede wszystkim zainteresowanie Galą PRCH Retail Awards. To pokazuje, jak ważny dla branży jest ten prestiżowy program.

Co roku zastanawiamy się, jak nadążyć za zmianami na rynku, jak najlepiej oceniać, doceniać i prezentować te dobre praktyki. Wraz z jurorami i zarządem PRCH zdecydowaliśmy o wprowadzeniu nowych kategorii osobowych, tym razem dla kadry zarządzającej średniego szczebla. Chcemy doceniać tych, którzy stoją za wzorowym funkcjonowaniem obiektów, dlatego w tym roku po raz pierwszy docenimy dyrektorów technicznych, leasing i asset managerów. Zapraszamy do aplikowania!” – mówi Marcin Klammer, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Kolejną nowością w tym roku jest wydzielenie osobnych kategorii konkursowych dla parków handlowych w zakresie przebudowy / modernizacji obiektu, rekomercjalizacji oraz osiągnięć ESG. W sumie na uczestników czeka ponad 25 różnorodnych kategorii w trzech głównych obszarach: biznesowym, marketingowym i usługowym.

Konkurs, który naprawdę mierzy efekty

PRCH Retail Awards słynie z merytorycznej i transparentnej metodologii. Każde zgłoszenie oceniane jest według precyzyjnie określonych kryteriów, w dużej mierze opartych na danych biznesowych, wskaźnikach efektywności i jakości wdrożeń. Jury składające się z uznanych ekspertów branżowych, nie ocenia projektów, z którymi jest zawodowo powiązane, co gwarantuje pełną niezależność.

Każdy projekt analizowany jest indywidualnie, bez porównywania z innymi zgłoszeniami w danej kategorii, co zapewnia równe szanse, bez względu na wielkość obiektu i skalę działalności równe szanse bez względu na skalę działalności. Dodatkową wartością dla uczestników są raporty z komentarzami ekspertów, udostępniane po zakończeniu konkursu.

Jak się zgłosić?

Już teraz możliwe jest pobieranie wzorów obowiązujących formularzy i zgłaszanie chęci uczestnictwa w konkursie poprzez wysłanie wiadomości na adres: lp.gro.hcrp@sdrawaliater. System konkursowy zostanie uruchomiony z początkiem czerwca, a zamknięty 15 lipca tego roku. Wypełnione formularze można przygotować wcześniej i przenieść do systemu po jego otwarciu.

Zwieńczeniem całego konkursu będzie Gala PRCH Retail Awards – najbardziej cenione wydarzenie branżowe – która odbędzie się 13 listopada 2025 roku i jak zawsze będzie okazją do uhonorowania laureatów oraz prezentacji ich dokonań.

Więcej informacji na temat kategorii konkursowych i zgłoszeń, a także szczegółowy harmonogram znajduje się na stronie.

PRCH ma ponad 200. członków

Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym ponad 200 członków działających w branży miejsc handlu i usług. To wiodąca organizacja pozarządowa, od ponad 20 lat działająca na rzecz rozwoju branży, wspierająca i reprezentująca członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz