Douglas konsekwentnie rozwija swoją sieć w Polsce, inwestując w nowe lokalizacje oraz nowoczesne formaty sprzedaży. Najnowszym etapem tej strategii jest otwarcie perfumerii w Tkalni. Perfumeria w Pabianicach oferuje przestrzeń o powierzchni 270 mkw.
Douglas od lat wyznacza kierunek rozwoju branży, łącząc globalne know-how z lokalnym podejściem do klienta. Otwarcie nowej perfumerii w Pabianicach to element długoterminowej strategii firmy, która zakłada obecność w dynamicznie rozwijających się ośrodkach regionalnych – tam, gdzie konsumenci coraz częściej poszukują jakości, ekskluzywności i zaawansowanych rozwiązań zakupowych.
Innowacyjny beauty store
Marka konsekwentnie realizuje plan transformacji klasycznej perfumerii w innowacyjny beauty store – przestrzeń, w której technologia, design, doradztwo eksperckie i unikalna oferta produktowa tworzą nową definicję luksusowych zakupów. Każda nowa lokalizacja, tak jak ta w Tkalni, umacnia pozycję Douglas jako perfumerii przyszłości – zorientowanej na klienta, innowację i zrównoważony rozwój.
Perfumeria w Pabianicach oferuje przestrzeń o powierzchni 270 mkw., w której klienci znajdą zarówno globalne marki luksusowe, jak i niszowe brandy beauty oraz trendy znane z obecności w mediach społecznościowych. W ofercie znajdują się m.in. Sol de Janeiro, Sensai, Lancôme, Estée Lauder, dr Susanne von Schmiedeberg oraz DOUGLAS Collection. Starannie zaprojektowana przestrzeń zakupowa zapewnia komfort i intuicyjną nawigację, a także zachęca do eksplorowania różnorodnych kategorii: od zapachów i pielęgnacji, przez kosmetyki kolorowe, aż po produkty dla mężczyzn.
Zgodnie z filozofią Douglas, nowa lokalizacja w Tkalni została wyposażona w szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Klienci skorzystają tu z innowacyjnych narzędzi diagnostycznych DOUGLAS Beauty Tech, umożliwiających profesjonalną analizę skóry oraz personalizację pielęgnacji. Dzięki technologii TRUSKIN AGE® oraz RBX® możliwa jest precyzyjna ocena kondycji cery, diagnoza problemów skórnych czy analiza wieku biologicznego skóry.
W 37 perfumeriach działają gabinety SPA oferujące szeroki wachlarz zabiegów pielęgnacyjnych przygotowanych przez światowe marki, takie jak: La Mer, Sisley, Lancôme czy Estée Lauder. Dodatkowo w wybranych lokalizacjach działają tzw. kabiny mobilne. Stanowiska makijażowe, usługi kosmetyczne oraz fryzjerskie czy możliwość bezpłatnych konsultacji pielęgnacyjnych i zapachowych jeszcze bardziej wzmacniają pozycję Douglas jako lidera segmentu premium beauty experience.
Wybrane zabiegi i usługi można rezerwować poprzez aplikację Booksy, co pozwala klientom na jeszcze bardziej elastyczne planowanie wizyty. Dodatkowym elementem wzmacniającym zaangażowanie klientów są cykliczne eventy beauty organizowane w perfumeriach w całej Polsce. Spotkania te przyciągają miłośników piękna i budują wokół marki lojalną społeczność, jednocześnie kreując nowe standardy doświadczenia zakupowego w kategorii beauty.
W modelu omnichannel
Perfumeria wpisuje się również w strategię rozwoju modelu omnichannel – klient ma możliwość łatwego łączenia zakupów online i offline, m.in. dzięki funkcjom Click & Collect lub Click & Collect Express, konsultacjom oraz wsparciu mobilnej aplikacji Douglas z funkcją Beauty Mirror i personalnymi wishlistami.
Douglas stawia na mniejsze miasta
Otwarcie perfumerii w Pabianicach to kolejny krok w realizacji długofalowej strategii Douglas, która zakłada umacnianie pozycji marki jako lidera segmentu premium beauty experience w Europie Środkowo-Wschodniej. To również istotny sygnał dla lokalnego rynku – potwierdza rosnącą siłę nabywczą mieszkańców miast satelickich oraz potencjał handlowy regionów poza największymi aglomeracjami.
Dla Douglas to nie tylko kolejna lokalizacja na mapie Polski, ale świadoma inwestycja w rozwój nowoczesnej oferty zakupowej tam, gdzie kształtują się nowe potrzeby i oczekiwania klientów. Tkalnia, dzięki swojemu położeniu i różnorodnej ofercie, staje się idealnym miejscem do budowania unikalnych doświadczeń zakupowych, odpowiadających współczesnym trendom w retailu.
Tkalnia Pabianice to nowoczesne centrum handlowe zlokalizowane przy ul. Grobelnej 8 stanowiące część nowego miejskiego pasażu, łączącego okolice Starego Rynku z Parkiem Słowackiego, bulwarami nad rzeką Dobrzynką oraz polem golfowym A&A Arkadia.