M1 Kraków zarządzane przez EPP nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Ofertę wzbogacił ponownie otwarty sklep marki 4F. Klienci znajdą go w sąsiedztwie salonu Molton i Reserved.
EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
Klienci w nowym salonie 4F znajdą odświeżoną przestrzeń, nowe kolekcje i sportowy klimat.
4F to marka z ponad 20-letnim doświadczeniem, która narodziła się z pasji do sportu. Tworzy odzież zarówno dla profesjonalnych zawodników, jak i pełnych zaangażowania amatorów, bo w naszym teamie jest miejsce dla wszystkich.
Znakiem rozpoznawczym produktów jest połączenie jakości, technologii i modnego wzornictwa. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim oraz Polskim Związkiem Biathlonowym.
Ambasadorami marki są Łukasz Kubot – tenisista, Monika Hojnisz – biathlonistka oraz Paula Gorycka – kolarka MTB.
Nowe otwarcia
Oferta gastronomiczna M1 Kraków wzbogaciła się o lokal sieci McDonald’s, który powrócił po modernizacji w zupełnie nowej odsłonie. Do grona najemców dołączyła marka Maxi Zoo, która otworzyła swój sklep.
Sieć McDonald’s powróciła do M1 Kraków po modernizacji w zupełnie nowej odsłonie. Lokal ma nowoczesny design i wygodniejszą przestrzeń.
Oferta McDonald’s w Polsce obejmuje szeroką gamę kanapek, napojów i deserów, a także dodatki, takie jak frytki i sałatki. Ich zróżnicowanie pozwala na skomponowanie odpowiednio zbilansowanego posiłku przez osoby mające różne potrzeby i upodobania.
Dużym ułatwieniem jest umieszczanie na opakowaniach produktów czytelnie przedstawionej informacji o wskaźnikach dziennego zapotrzebowania oraz specjalny serwis internetowy pozwalający m.in. na obliczenie indywidualnego zapotrzebowania na podstawowe składniki odżywcze i zestawienie go z produktami McDonald’s.
Nowym adresem na mapie centrum handlowego M1 Kraków jest sklep Maxi Zoo. To 147. sklep sieci w Polsce. Klienci znajdą sklep Maxi Zoo w sąsiedztwie lokali H&M oraz Carry.
Maxi Zoo to renomowana sieć sklepów z artykułami dla zwierząt. Jej motto brzmi „wszystko dla Twojego pupila”, dlatego oferuje szeroki asortyment produktów i usług. Nie prowadzi sprzedaży żywych zwierząt, ponieważ ograniczona powierzchnia sklepów nie zapewnia im wystarczającego komfortu. Zachęca za to do zakupów w towarzystwie czworonożnych przyjaciół.
W sklepach stacjonarnych Maxi Zoo klienci znajdą ponad 8000 różnorodnych artykułów, a wykwalifikowani pracownicy zawsze doradzą i pomogą wybrać produkt dopasowany do potrzeb zwierzaka. W każdym sklepie sieci dostępny jest również darmowy bar składający się z miski z wodą oraz karmą, a także waga, dzięki której klienci mogą zważyć swojego pupila.
Pod zarządem EPP
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządza, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Firma należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).