22 maja o godzinie 10:00 drogeria dm otworzyła piąty sklep w Warszawie, tym razem w Galerii Młociny przy ul. Zgrupowania AK Kampinos 15. To 58. drogeria w Polsce. Powierzchnia sprzedaży sklepu wynosi 479 mkw.
Z okazji otwarcia na odwiedzających czeka mnóstwo atrakcji, w tym 15% rabat powitalny.
„Po udanym otwarciu drogerii dm na Białołęce nie zwalniamy tempa i oddajemy w ręce naszych klientów kolejną drogerię, tym razem w Galerii Młociny na warszawskich Bielanach. To doskonała lokalizacja, wiemy, że mieszkańcy stolicy chętnie ją odwiedzają, a w naszym bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się popularny dyskont spożywczy, co z pewnością sprzyja rodzinnym zakupom” – mówi Ewa Makowska, Kierownik Regionalny drogerii dm w Polsce.
„Jak zawsze z okazji otwarcia postanowiliśmy ugościć klientów w naszych progach, przygotowując dla nich szereg atrakcji, w tym degustacje, rabaty zakupowe i darmowe prezenty. Zapraszamy do zakupów, to świetny pretekst, by przekonać się, co sprawia, że Polacy tak chętnie odwiedzają nasze sklepy” – dodaje.
Zawsze korzystne zakupy
Marka dm słynie z unikalnego podejścia do zakupów oraz z transparentnej i przejrzystej polityki cenowej. Klienci kupują tu sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie, ponieważ dm gwarantuje atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej zmiany. Co więcej, w ofercie znajdują się setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku. Drogeria dm to szeroki asortyment, który obejmuje zarówno topowe marki komercyjne, w tym naturalne i wegańskie kosmetyki, jak i unikalne marki własne, takie jak Balea, alverde i Denkmit. Zakupy w dm to także dodatkowe korzyści dzięki aplikacji dm, gdzie co tydzień można aktywować nowe rabaty.
Z okazji otwarcia drogerii dm w warszawskiej Galerii Młociny na klientów czekają niespodzianki; otrzymają oni 15% powitalnego rabatu na całe zakupy przy kasie, a w specjalnej ulotce otwarciowej znajdą bonus, dzięki któremu odbiorą gratisowy żel pod prysznic marki Balea. Oferta ważna jest do 31 maja lub do wyczerpania zapasów.
Szczególnie warto odwiedzić sklep w dniach 22-24 maja. Właśnie w tym czasie na klientów czekać będzie darmowy poczęstunek – gofry na patyku, owocowe smoothie, kawa i słodycze marki własnej dmBio,, Miś Czyścioszek Saubär – bohater czystości w akcji. Mnóstwo śmiechu i zabawy dostarczą animatorzy i baloniarz. Porad makijażowych udzielą konsultanci firmy Loreal, na miejscu będzie można skorzystać także z trychologicznego badania skóry głowy.
Komfortowa i przyjazna przestrzeń
Nowa drogeria w Galerii Młociny to także wyjątkowe wnętrze zaprojektowane z myślą o komforcie: łagodne światło, spokojna atmosfera, pomocny zespół, ławka do odpoczynku. Przestronne alejki, nowoczesny wystrój i intuicyjne rozmieszczenie produktów sprawiają, że zakupy stają się jeszcze przyjemniejsze. Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się stanowiska fotokiosków z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty, a także punkt ekspresowego odbioru zamówień internetowych. Na miłośników makijażu czekają wyjątkowo rozbudowane szafy makijażowe zarówno z popularnymi kosmetykami oraz z markami dm, a nawet specjalna Wyspa Inspiracji Uroda.
Warto zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów. Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z nieodpłatnym zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.
Nowa drogeria dm w Galerii Młociny, przy ul. Zgrupowania AK Kampinos 15 to miejsce, w którym każdy znajdzie coś dla siebie – od kosmetyków, przez ekologiczną chemię domową, aż po produkty dla niemowląt i zdrową żywność. Powierzchnia sprzedaży sklepu wynosi 479 mkw.
Galeria Młociny ma ponad 200 najemców
Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.
Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.
Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.
Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.
Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).