Nhood Services Poland rozwija portfolio najemców Blue City

Nhood Services Poland konsekwentnie rozszerza grono klientów na rzecz których świadczy usługi komercjalizacji powierzchni handlowej. Firma od kilkunastu miesięcy wspiera warszawskie Blue City w rozszerzeniu i uatrakcyjnieniu oferty dla klientów. W ramach współpracy Nhood Services Poland podpisał umowy z 4 markami, wzbogacając ofertę Blue City w kategoriach moda i akcesoria, biżuteria oraz uroda i zdrowie.

Nhood Services Poland jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie

Firma Nhood Services Poland świadczy usługi dla właścicieli nieruchomości, w ramach których kompleksowo komercjalizuje powierzchnie handlowe powierzonych jej obiektów. Działania zespołu leasingu obejmują kompleksową obsługę obecności najemców w centrach i galeriach handlowych – od strategii tenant-mix, przez poszukiwanie najemców, negocjacje umów, po ich podpisywanie oraz koordynację prac najemców w zarządzanych obiektach. W ramach powyższych działań Nhood Services Poland współpracuje z warszawskim centrum handlowo-rozrywkowym Blue City, wspierając je w rozszerzeniu i uatrakcyjnieniu oferty handlowej.

W ostatnich 12 miesiącach zespół komercjalizacji podpisał 4 umowy z markami, które otworzyły lub w najbliższym czasie otworzą w Blue City swoje nowe sklepy. Grono najemców w kategorii zdrowie i uroda powiększyła marka KODANO Optyk. Wielu sympatyków wśród klientów zyskał również sklep Kamalion. Jest to hiszpańska marka oferująca modowe akcesoria do telefonów komórkowych, dynamicznie rozwijająca się na polskim rynku. Już wkrótce do grona najemców Blue City dołączy również polska marka Verona z bogatą ofertą biżuterii modowej, a na przełomie lata i jesieni klienci będą mogli zrobić zakupy w sklepie marki Ochnik, który zagości w Blue City z najnowszym konceptem w lokalu o powierzchni ponad 500 mkw.

Blue City jest prężnie działającą warszawską galerią handlową z szeroką ofertę modową dla wszystkich grup klientów z bogatymi propozycjami gastronomicznymi, a także rozrywką. Ten bogaty mix najemców w połączeniu z dobrą lokalizacją zachęca do odwiedzin klientów z Warszawy i okolic.

„Cieszymy się, że możemy wspólnie z właścicielem Blue City wzbogacać ofertę obiektu. Nasza współpraca jest sprawna, efektywna i daje nam wiele satysfakcji. Nie spoczywamy na laurach i prowadzimy rozmowy z kolejnymi markami, które chcą się rozwijać w Blue City i szukamy nowych możliwości biznesowych” – mówi Joanna Nowacka-Jankowska, Senior Leasing Manager w Nhood Services Poland odpowiedzialna za współpracę z Blue City.

Zespół leasingu Nhood Services Poland tworzą menedżerowie z wieloletnim doświadczeniem w branży nieruchomości komercyjnych. Są obecni na wszystkich liczących się targach i imprezach branżowych, na których reprezentują klientów, a także wykorzystują swoją szeroką znajomość polskiego rynku retail oraz międzynarodowe doświadczenie, aby wspomóc ich w komercjalizacji, rekomercjalizacji i transformacji galerii handlowych oraz budowaniu optymalnego mixu najemców.

Nhood Services Poland reprezentuje 55 centrów handlowych

Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, reprezentacja najemców zarządzanie procesami deweloperskimi, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 55 centrów handlowych.

Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.

Blue City ma ponad 200. najemców

Blue City to unikalne w skali kraju centrum czwartej generacji, łączące funkcję handlową, rozrywkową i biurową. Oferuje ponad 200 sklepów, punktów gastronomicznych, usługowych i rozrywkowych, nowoczesne kino, klub fitness, liczne atrakcje dla dzieci oraz kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie. Na trzech najwyższych piętrach centrum funkcjonuje strefa gastronomii i rozrywki, która jest otwarta również we wszystkie niedziele. Centrum Handlowe Blue City było wielokrotnie wyróżniane za komfort zakupów i przyjazność klientom oraz docenione za proekologiczność certyfikatem BREEAM In-Use.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz