ALDI URBAN, czyli rozwój w najnowszym koncepcie

Sieć ALDI nie zwalnia tempa – wraz z dynamicznym rozwojem siatki placówek zwiększa się liczba sklepów w nowych formatach. 28 maja, swoje podwoje dla klientów otworzył najnowszy sklep dyskontera zaprojektowany w koncepcie ALDI URBAN. Nowa placówka, zlokalizowana przy ulicy Łasaka w Warszawie, jest już 15. sklepem sieci w stolicy i 371. w skali kraju.

Koncept ALDI URBAN opiera się na budowie dwukondygnacyjnego budynku, gdzie na jednym poziomie znajduje się parking dla klientów, a na drugim hala sprzedaży. Komunikacja pomiędzy poszczególnymi kondygnacjami odbywa się poprzez specjalne travelatory. Dzięki temu klienci mają zapewnione wygodne parkowanie i komfortowe przejście pomiędzy sklepem a autem. Koncept ten w 2024 roku otrzymał nagrodę „Innowacyjny koncept handlowy” w konkursie Złote Innowacje FMCG & Retail.

„Koncept ALDI URBAN to nasza odpowiedź na konieczność dopasowania się do potrzeb naszych klientów i wymogów tkanki miejskiej. Jest to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim dla dużych miast o gęstej zabudowie i działek o mniejszej powierzchni. A to właśnie duże miasta stanowią dla nas jeden z bardzo istotnych obszarów w rozwoju siatki naszych placówek” – mówi Łukasz Możdżeń, Kierownik Działu Nieruchomości Komercyjnych, Logistycznych i Powierzchni Biurowych ALDI Polska.

„Województwo mazowieckie jest w tym kontekście kluczowe dla nas nie tylko z punktu widzenia nowych sklepów, ale również naszego systemu logistycznego. To właśnie tutaj, na terenie Gminy Radzymin, powstaje nasze trzecie centrum dystrybucyjne, które pozwoli nam znacząco usprawnić dostawy do sklepów w centralnej i północno-wschodniej Polsce” – wyjaśnia Możdżeń.

Sklep przy ulicy Łasaka jest już piątą placówką ALDI zrealizowaną w koncepcie URBAN – charakterystyczne dwukondygnacyjne budynki z szyldem ALDI można spotkać też w podwarszawskich Markach, Gdyni oraz na terenie Wrocławia.

Na osoby odwiedzające nowy sklep przy ulicy Łasaka tradycyjnie czekały specjalnie przygotowane atrakcje, degustacje i promocje.

ALDI ma portfolio ponad 360 sklepów

ALDI w Polsce posiada ponad 360 sklepów i zatrudnia ponad 4800 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca. 

ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w ośmiu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie. Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz