#scf2025fall: kawiarnia Starbucks w nowej odsłonie centralnym punktem jesiennej edycji SCF

Kawiarnia Starbucks od lat jest centralnym punktem jesiennej edycji SCF. Jednak w tym roku pojawi się w nowym miejscu i z nową aranżacją – stoiskiem otwartym z czterech stron i otoczonym nowym Meeting Point. Starbucks jest partnerem kawowym targów #scf2025fall, które odbędą się w dniach 24-25 września 2025 w Warszawie.

Starbucks, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kawowych na świecie, rozpoczął 2025 rok z wyraźnym nastawieniem na rozwój, zarówno w obszarze oferty produktowej, jak i obecności na polskim rynku.

Starbucks nie ustaje w rozwijaniu sieci na rynku polskim. Od początku 2025 roku marka otworzyła cztery nowe kawiarnie, w tym dwie w miastach, w których dotąd nie była obecna – Nowym Sączu oraz Lublinie. Nowe lokale pojawiły się również w Galerii Łódzkiej oraz w Designer Outlet Kraków – lokalizacjach o dużym natężeniu ruchu, które wpisują się w strategię Starbucks zakładającą obecność w miejscach codziennej aktywności miłośników marki.

Aby zachować unikatowy klimat każdej kawiarni, Starbucks nie ogranicza się wyłącznie do otwarć nowych lokali. Równolegle prowadzony jest stały proces modernizacji istniejących punktów. Tylko w tym roku odnowionych zostało już aż sześć kawiarni w różnych częściach Polski. W zależności od lokalnych potrzeb, renowacje obejmują aspekty wizualne oraz funkcjonalne – nowe aranżacje wnętrz, lepsze oświetlenie, ergonomiczne układy przestrzeni, nowe technologie jak digitalowe ekrany z menu oraz elementy inspirowane kawowym dziedzictwem marki.

Starbucks nie zwalnia tempa. Marka planuje kolejne otwarcia oraz dalsze renowacje jeszcze w 2025 roku. Choć szczegóły nie zostały jeszcze ujawnione, marka podkreśla, że jej celem jest zwiększenie dostępności i obecność wszędzie tam, gdzie są jej sympatycy.

Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy.

Długa lista Wystawców

Na liście wystawców #scf2025fall obecnie znajdują się 32 firmy, a lista ta ciągle się wydłuża. A wśród nich są: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Neinver, Newgate Investment, Nhood, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Womak.

W gronie partnerów są: Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.

W Forum weźmie udział ok. 1600 osób, wśród których będą przedstawiciele ponad 400 sieci handlowych i innych najemców. Ponad 60 procent uczestników targów to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach deweloperskich i inwestycyjnych oraz w spółkach będących właścicielami marek handlowych.

Dwudniowa konferencja

Ważną częścią targów #scf2025fall jest dwudniowa konferencja, podczas której przedstawione zostaną główne trendy, analizy rynku i aktualne raporty.

Na multimedialnej scenie pojawiają się partnerzy SCF, ich wystąpienia rejestrują trzy kamery. Dynamicznie montowane prezentacje i wywiady z ekspertami i przedstawicielami kluczowych deweloperów, inwestorów i najemców są transmitowane na kanałach YouTube, Linkedin i Facebook.

Afterparty na zakończenie pierwszego dnia #scf2025fall

24 września 2025, godzina 19:00 – dokładnie wtedy pierwsi goście wejdą do Klubu BANK na ulicy Mazowieckiej. W Afterparty, kończącym pierwszy dzień #scf2025fall, wezmą udział posiadacze kart wstępu VIP. Jednak lista uczestników jest ograniczona do 300 osób. Dlatego decydować będzie termin zakupu karty wstępu.

Partnerem Afterparty jest Wilanów Park.

System umawiania spotkań

#scf2025fall wyróżnia także strefa Meeting Point, która podczas tej edycji pomieści 1000 uczestników Forum. Wszyscy zarejestrowani uczestnicy Forum mogą korzystać ze specjalnego systemu do umawiania spotkań i nawiązywania kontaktów biznesowych. Dzięki niemu będzie można w łatwy sposób umówić się na spotkania z innymi wystawcami, partnerami czy prelegentami.

Avy wziąć udział w #scf2025fall kliknij TUTAJ.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz