EPP: Galeria Młociny ma nowego najemcę gastronomicznego

Galeria Młociny nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Do grona najemców dołączyła marka Fruitisimo. 4 czerwca otworzy owocowy bar. Klienci znajdą go na parterze w sąsiedztwie Perfect Vision i Intimissimi Uomo.

EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Fruitisimo to najbardziej owocowy bar, który tętni zdrowiem i energią. Marka jest obecna w ponad 100 lokalizacjach w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, w Austrii i Niemczech – a sieć wciąż dynamicznie się rozwija. Oferuje świeże soki, zdrowe smoothie, aromatyczną kawę, orzeźwiające lody oraz pyszne desery.

Z okazji otwarcia nowego lokalu na klientów czekają wyjątkowe atrakcje: koło fortuny pełne nagród, rzemieślnicze lody, świeże soki i specjalny napój Młociński Power za jedyne 10 zł.

W nowej odsłonie

Klienci Galerii Młociny znajdą teraz sklep CCC Shoes & Bags w nowej lokalizacji. Salon jest dwupiętrowy i znajduje się na poziomie 0 oraz poziomie 1.

Marka CCC jest liderem omnichannelowej sprzedaży obuwia w Europie Środkowo – Wschodniej. Rozwijana przez nią koncepcja tzw. house of brands, polega na budowaniu portfolio produktowego w oparciu silne marki własne oraz obuwie i akcesoria od światowych renomowanych marek partnerskich. Firma stale rozwija koncepcję modelu omnichannel, zapewniając kompleksowe i nowoczesne doświadczenia zakupowe zarówno online, jak i offline.

Galeria Młociny ma ponad 200. najemców

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.

Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik. Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.

Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.

Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz