NEINVER: kultowa marka otworzyła w FACTORY Kraków pierwszy outletowy salon w Krakowie

W FACTORY Kraków, zarządzanym przez NEINVER, swój salon outletowy otworzył GAP. Amerykańska Ikona mody, jedna z największych na świecie, wzbogaca globalne portfolio marek premium w centrum, odzwierciedlając dynamiczną strategię handlową FACTORY Kraków. Salon outletowy GAP w FACTORY Kraków zajął powierzchnię blisko 330 mkw.

Neinver jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

W salonie klienci znajdą kompleksową ofertę mody na co dzień dla kobiet i mężczyzn, z ikonicznymi kolekcjami dżinsów, ale słynącą również z legendarnych bluz i kompletów dresowych GAP Logo.

W nowo otwartym salonie outletowym klienci znajdą również kolekcje dla dzieci i młodzieży (babyGap, GapKids i GapTeen). Oferta GAP w FACTORY Kraków jest dostępna w stale obniżonych cenach od 30% do nawet 70% od cen regularnych.

„Polska jest dla nas bardzo ważnym rynkiem, a miasto o dużej liczbie mieszkańców, silnym ruchu turystycznym i dużym zainteresowaniu markami modowymi, takie jak Kraków, jest jednym z priorytetów na polskim rynku. FACTORY Kraków to jedno z najważniejszych centrów outletowych w Polsce, dlatego chcieliśmy być tam obecni. Ten krok pozwala nam przybliżyć markę GAP szerszemu gronu klientów, a jednocześnie oferować nasze produkty w jeszcze bardziej atrakcyjnych cenach” – mówi Roman Puchała, Retail Development Manager GAP w Polsce.  

GAP kontynuuje ekspansję marek premium w FACTORY Kraków

„Wejście GAP potwierdza silną pozycję FACTORY Kraków na rynku, odzwierciedlając zaufanie, jakim wiodące, międzynarodowe marki darzą nasze centrum” — mówi Andrea Aburra, Head of Leasing NEINVER w Polsce i Włoszech.

„Niedawne partnerstwa z takimi markami jak Baldinini i Max Mara Fashion Group dowodzą atrakcyjności FACTORY Kraków jako strategicznej lokalizacji dla partnerów handlowych premium
i globalnych, którzy chcą się rozwijać w polskim sektorze outletowym. Dzięki rosnącemu portfolio renomowanych marek, w tym Karl Lagerfeld, Hugo Boss, Lacoste, Nike, Levi’s, Lee Wrangler, Crocs, Timberland i wielu innych, centrum kontynuuje wzmacnianie oferty handlowej i przyciąga silnych, międzynarodowych partnerów”.

Dzięki nowym otwarciom, w ostatnich miesiącach przybyło 700 mkw. nowej powierzchni handlowej segmentu premium. Salon outletowy GAP istotnie wzmacnia również silnie reprezentowaną w krakowskim outlecie linię sklepów z propozycją  ubrań dżinsowych, jak Levi’s, Wrangler, Lee, Peppe Jeans, Big Star, Cross Jeans, czy Lee Cooper.

Obecnie 60% oferty centrum stanowią globalni, międzynarodowi gracze, obok wiodących polskich i międzynarodowych marek. Utrzymując solidny poziom najmu sięgający 96%, centrum przyciąga miliony gości rocznie, zarówno z lokalnych społeczności, jak i turystów.

Strategiczna lokalizacja napędza ciągły wzrost

Położone zaledwie kilkanaście minut od centrum Krakowa i dobrze skomunikowane
z regionalną siecią dróg i autostradą, FACTORY Kraków obejmuje swoim zasięgiem szeroki obszar południowej Polski i sąsiednich regionów. Bliskość lotniska w Krakowie i głównych szlaków turystycznych dodatkowo zwiększa jego dostępność.

Wysoką wartość obiektu dopełnia połączenie FACTORY Kraków z parkiem handlowym Futura, zapewniając dostępność najpopularniejszego w Polsce operatora spożywczego, strefy restauracyjnej z ofertą kuchni  świata oraz szerokiego wachlarza usług.

FACTORY Kraków kontynuuje wzmacnianie pozycji lidera rynku, oferując atrakcyjne połączenie  oferty premium, międzynarodowych marek i konkurencyjnych cen dla konsumentów świadomych ich wartości.

NEINVER zarządza 5. outletami w Polsce

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY.

Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczności i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz