LPP: przez aplikację Mohito przechodzi ponad 60 proc. obrotów online

Aplikacja mobilna Mohito została pobrana już ponad 3 miliony razy i stała się jednym z najważniejszych kanałów kontaktu z klientkami. Obecnie działa w Polsce, Rumunii i Czechach, generując już 65% przychodów online.

Aplikacja wspiera klientki na każdym etapie zakupów – bez względu na to, czy wybierają wizytę w sklepie stacjonarnym, czy zakupy online. To dziś nie tylko skuteczne narzędzie sprzedażowe, ale też sposób na codzienną dawkę inspiracji i budowanie lojalności dzięki spersonalizowanym ofertom.

Już wkrótce aplikacja będzie dostępna dla klientek Mohito na Słowacji. To kolejny krok w rozwoju marki i wzmocnieniu strategii omnichannelowej.

LPP uruchomiło w połowie listopada 2023 roku aplikację mobilną dla marki Mohito.

Poza łatwym dostępem do kolekcji marki najważniejszą funkcjonalnością aplikacji jest Mohito  ID, czyli indywidualny kod klienta, który można dodać jako widget na telefonie i mieć go zawsze pod ręką. Zawiera on informacje o historii zakupów zarówno tych internetowych, jak i stacjonarnych. Umożliwia tym samym m.in. szybkie zwroty online poprzez formularze znajdujące się w historii zamówień oraz zwroty bez paragonu we wszystkich salonach marki. Ułatwia także monitorowanie statusu zamówienia oraz jego odbiór w sklepie stacjonarnym – po zeskanowaniu ID sprzedawca widzi towar gotowy do wydania.

Użytkownicy aplikacji mogą również skorzystać ze skanera metek, który podczas zakupów w salonie umożliwia odszukanie brakującego produktu, według rozmiaru czy koloru, w innym sklepie stacjonarnym bądź online. Poprzez aplikację klienci mogą też sprawdzić lokalizację najbliższej placówki czy informację o dostępności konkretnych modeli online lub w salonie. Aplikacja ułatwia także planowanie zakupów – kategorie zostały ułożone w przejrzysty sposób, z uwzględnieniem nowości, które dopiero trafiły do sprzedaży oraz gotowych inspiracji.

Ponadto pozwala ona ułożyć listę ulubionych produktów, z uwzględnieniem wybranych przez użytkownika wariantów kolorystycznych. Używając aplikacji klienci zyskują także wcześniejszy dostęp do promocji i możliwość skorzystania z dedykowanych im ofert, a w momencie pobrania i pierwszego logowania dodatkowo otrzymują kod rabatowy na pierwsze zakupy.

MOHITO to propozycja dla wielbicielek mody, ceniących niebanalną elegancję. Marka uważnie śledzi światowe trendy, zachowując równowagę pomiędzy modowymi inspiracjami a wygodą i funkcjonalnością, szczególnie poszukiwaną w obecnych czasach. W sklepie odnaleźć można klasyczne i nowoczesne kroje, bogatą gamę kolorów oraz wzorów.

LPP zarządza 5. markami

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 42 rynkach na świecie.

Spółka posiada sieć ponad 2800 salonów o łącznej powierzchni przekraczającej 2,4 mln m2 i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla ponad 54 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz