Salon „Czas na herbatę” w gorzowskiej Askanie otworzył się w nowej odsłonie i zupełnie nowej lokalizacji. W ofercie znajdzie się ponad 200 gatunków herbat z całego świata, od klasycznych czarnych, zielonych i białych, po efektowne kwitnące oraz wyjątkowe mieszanki owocowe. Dla miłośników kawy przygotowano blisko 40 rodzajów ziaren na wagę, wyselekcjonowanych z najlepszych plantacji.
Czas na Herbatę to polska marka z ponad 20-letnią historią, która stale się rozwija.
„Nowy salon otwierany jest w najnowszym koncepcie, który gwarantuje unikatowy dla salonów „Czas na Herbatę” Customer Experience. Tu konsument może na chwilę się zatrzymać, zwolnić, poczuć zapach herbat i kaw, zanurzyć się w orientalnym klimacie herbacianych upraw. Pomaga w tym czytelna ekspozycja produktowa, nowe przytulne wnętrze, możliwość organizacji degustacji produktowej oraz to co najważniejsze – profesjonalne doradztwo produktowe. Będzie dostępna także strefa do degustacji. Nowe wnętrze w klimatycznej Askanie to idealne połączenie” – podkreśla Tomasz Ronczewski, Dyrektor Marketingu „Czasu na herbatę”:
W nowym salonie nie zabraknie również akcesoriów do parzenia naparów od zaparzaczy i dzbanków, przez eleganckie filiżanki, aż po filtry i porcelanę idealną na prezent. Klienci znajdą tu również rozmaite dodatki, które wzbogacą smak i rytuał picia herbaty.
„Nowa strategia leasingowa, którą Askana realizuje zakłada otwarcie nowych salonów, jak również modernizację istniejących marek, tak by zapewnić klientom jak najszerszą ofertę w najnowszym wydaniu. Wspólnie z naszymi najemcami podążamy za najnowszymi trendami, nie tracąc przy tym wyjątkowego klimatu galerii. Cieszy nas, że „Czas na herbatę” zdecydował się nie tylko zostać z nami na dłużej, ale ponad dwukrotnie powiększył swój salon prezentując go w zupełnie nowym koncepcie” – dodaje Joanna Bieniek, Dyrektor Działu Najmu Askany.
„Chcemy, by Askana była sercem miasta i jego integralną częścią, gdzie mieszkańcy czują się komfortowo i znajdują to, czego im naprawdę potrzeba. Cieszy nas, że po 18-tu latach funkcjonowania galerii najemcy również dostrzegają potrzebę zmian i dostosowania się do realiów rynku. Nasze strategiczne cele dostosowujemy do lokalnego rynku, nieustannie zmieniających się potrzeb klientów, najemców, a także działań obiektów konkurencyjnych. W tej chili pracujemy nad zmianami w tenant-mixie chcąc zapewnić różnorodność i powiew świeżości” – dodaje Bartosz Augusiak, Dyrektor Galerii Askana.
Prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej
GALERIA ASKANA ma 55 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym prawie 19 tys. mkw. powierzchni handlowej, na której znajduje się multipleks Helios z pięcioma salami na 1,2 tys. osób, a wśród salonów wiele lubianych i obecnych jedynie w tej gorzowskiej galerii sklepów jak m.in.: Solar, Kazar, Venezia, Vistula; Wólczanka, Bytom, Molton, Premium Multibrand Store, Ochnik.