Starbucks otwiera drugą kawiarnię w Rzeszowie

Już 17 czerwca mieszkańcy Rzeszowa będą mogli celebrować wspólnie z marką otwarcie drugiej kawiarni Starbucks w mieście. Starbucks jest partnerem wrześniowych targów #scf2025fall

Sieć Starbucks jest obecna w Polsce od 2009 roku. Za jej rozwój w naszym kraju odpowiedzialna jest firma AmRest. Najnowsza kawiarnia legendarnej sieci zostanie otwarta w lokalu o powierzchni 34 m2 Na Gości będzie czekało 43 miejsc siedzących wewnątrz i 62 na zewnątrz.

„Cieszymy się, że na mapie Rzeszowa pojawi się już druga kawiarnia. Wierzymy, że Millenium Hall będzie dla naszych sympatyków lokalizacją atrakcyjną i dostępną – mówi Vedran Modrić, Regionalny Dyrektor Operacyjny Starbucks Polska. – Chcemy być jak najbliżej naszych Gości, dlatego w tym roku otworzyliśmy już kilka kawiarni, w tym pojawiliśmy się w nowych miastach.

Jednak marka skupia się nie tylko na otwieraniu nowych kawiarni, ale również sukcesywnym odświeżaniu tych lokali, które działają od dłuższego czasu. Wszystko po to by bez względu na lokalizację Goście Starbucks mogli doświadczać tego samego wyjątkowego klimatu i standardu.

Podstawą wszystkich napojów na bazie kawy w Starbucks są najwyższej jakości ziarna 100% Arabica, których stopień palenia możemy indywidualnie dopasować do swoich potrzeb. Ale to nie jedyny sposób na spersonalizowanie ulubionego napoju. Każda kawiarnia Starbucks oferuje możliwość wzmocnienia napoju dodatkowym shotem espresso, dodania syropu smakowego czy zastąpienia tradycyjnego mleka krowiego, napojem roślinnym bądź mlekiem bez laktozy. Również w nowej rzeszowskiej kawiarni czekać będą przeszkoleni bariści, gotowi do przygotowania indywidualnych zamówień fanów marki.

W nowo otwartym lokalu, tak samo jak w innych lokalizacjach, kawa robiona jest z pasją, a wnętrza wypełnia atmosfera sprzyjająca wspólnemu spędzaniu czasu. Goście będą tu mogli delektować się kultowymi napojami Starbucks, a także skosztować aktualnej, orzeźwiającej letniej oferty, w której królują napoje Refresha®. A wśród nich prawdziwa perełka – Melon Flavour Pearls Starbucks Refresha® drink, czyli sezonowy napój o smaku melonowym, wzbogacony o charakterystyczne smakowe perełki, które nadają każdemu łykowi soczysty, letni charakter. W ofercie dostępna jest również wersja z dodatkiem roślinnego napoju kokosowego – Melon Flavour Pearls Coconut Starbucks Refresha® drink. Kilka dni po otwarciu pojawi się również druga sezonowa oferta, która na pewno wniesie dużo słońca w tegoroczne nieśmiało się rozkręcające lato.

Historia Starbucks Coffee Company zaczęła się w 1971 roku w Seattle. Obecnie, dysponując kawiarniami na całym świecie, Starbucks Coffee Company jest wiodącą firmą w dziedzinie pozyskiwania, sprzedaży i palenia kawy. Opierając się na naszym zobowiązaniu i przyjętych przez nas wartościach, z każdym kubkiem kawy dostarczamy naszym klientom niepowtarzalną atmosferę i wyjątkowe wrażenia (Starbucks Experience).

Grupa AmRest jest wiodącym multibrandowym europejskim operatorem restauracji z portfolio światowych marek w 25 krajach. AmRest prowadzi ponad 2400 restauracji pod markami franczyzowymi, takimi jak KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, a także markami własnymi, takimi jak La Tagliatella, Sushi Shop, Blue Frog i Bacoa. Ponadto, Spółka posiada w swoim portfolio marki wirtualne.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz