RTV Euro AGD otwiera kolejne sklepy w Prudniku i Łomży. Sieć zwiększa swoją obecność do 348 salonów w 233 miastach Polski.
W czerwcu sieć RTV Euro AGD powiększy swoją obecność na mapie Polski o dwie nowe lokalizacje. 25 czerwca nowy salon otwarto w Parku Handlowym w Prudniku, a 28 czerwca ruszy sklep w Parku Handlowym Mackiewicz w Łomży.
W ofercie każdego z nowych sklepów znajduje się ponad 24 tysiące produktów – zarówno dostępnych od ręki, jak i na zamówienie. Z okazji otwarcia na klientów czekały atrakcyjne promocje, a także niespodzianki: karty podarunkowe dla pierwszych 50 osób, upominki oraz występy na żywo.
RTV Euro AGD w Prudniku zlokalizowane jest w Parku Handlowym przy ulicy Sybiraków1. Powierzchnia sali sprzedaży to 360 mkw.
RTV Euro AGD w Łomży ruszy w Parku Handlowym Mackiewicz, Al. Piłsudskiego 129B. Powierzchnia sali sprzedaży ma 500 mkw.
RTV Euro AGD jest największą ogólnopolską wyspecjalizowaną siecią detaliczną oferującą sprzęt audio-wideo, sprzęt gospodarstwa domowego, laptopy i inny sprzęt komputerowy, sprzęt telekomunikacyjny, sprzęt fotograficzny oraz akcesoria. Firma oferuje też wiele usług związanych ze sprzedażą (dostawy, raty, ubezpieczenia kredytu i sprzętu czy jego montaż) oraz możliwość zakupu produktów w 345 salonach sprzedaży w 234 miastach w Polsce, a także przez telefon lub przez internet za pomocą sklepu on-line www.euro.com.pl.
RTV Euro AGD na targach #scf2025fall
Na targach #scf2025fall obecna będzie mocna reprezentacja działu ekspansji sieci. Wśród uczestników targów będą:
- Dorota Grubka, dyrektor ds. najmu i zarządzania nieruchomościami,
- Marta Hamarowicz, manager ds. rozwoju sieci sklepów
- Mateusz Leśnikowski, manager ds. rozwoju sieci sklepów
- Michał Banaszkiewicz, manager ds. rozwoju sieci sklepów
Targi #scf2025fall odbędą się w dniach 24-25 września 2025 na terenie EXPO XXI w Warszawie. Weźmie w nich udział około 1600 przedstawicieli deweloperów, inwestorów i najemców centrów handlowych z Polski i regionu Europy Środkowej. Ponad 60 procent uczestników to osoby zajmujące kluczowe, decyzyjne stanowiska w firmach działających na rynku centrów handlowych.
Na liście wystawców #scf2025fall są między innymi: Accteum, Amrest, Apcoa, Balmain Group, BOIG, Carrefour, CBRE, CPI, dm drogerie, ECE Projektmanagement, EPP, Euronet, EuroPark, Falcon Investment, G-City, Genesis Property, giftify, InPost, Karuzela Holding, LCP Properties, Neinver, Newgate Investment, Nhood, Mallson, PKP, Port Prask, Redkom Development, Refield, RG Leasing, Ros Retail Outlet Shopping, Rossmann, Saller, Trei Real Estate, Womak.
W gronie partnerów są: Polska Rada Centrów Handlowych, Polski Związek Pracodawców Handlu i Usług. Starbucks jest partnerem kawowym, w gronie partnerów gastronomicznych jest Royal Catering oraz Prywatny Kucharz by Belvedere, partnerem ścianki multimedialnej jest refield zaś Wilanów Park jest partnerem Afterparty, PERFECT LIGHT ILLUMINATION – partnerem iluminacji, Securitas – partnerem bezpieczeństwa, Związek Dużych Rodzin „Trzy Plus” – partnerem społecznym.