Kaufland po raz kolejny rusza z programem letnich praktyk

2500 aplikacji, 180 rozmów rekrutacyjnych i 38 wybranych uczestników – tak w liczbach wygląda tegoroczny program letnich praktyk w Kaufland Polska. Sieć po raz kolejny otwiera się na młodych i zaprasza studentów oraz absolwentów do świata nowoczesnego handlu, umożliwiając zdobycie doświadczenia zawodowego w jednej z największych firm detalicznych w Polsce.

Letnie praktyki w Kauflandzie to propozycja dla studentów i absolwentów, którzy chcą zdobyć pierwsze doświadczenie i poznać pracę w dużej, nowoczesnej organizacji. Program potrwa od lipca do września i obejmie 22 działy firmy, m.in. IT, logistykę, marketing, zakup, HR oraz Corporate Affairs.

– Praktyka podczas studiów to inwestycja w przyszłą karierę, dlatego warto wybrać pracodawcę, który zapewnia realną perspektywę rozwoju. W tym roku taką perspektywę w Kaufland dostrzegło aż 2500 aplikujących studentów – mówi Kalina Kordalska, Dyrektor Pionu Rekrutacji, Marketingu Personalnego i Relacji Pracowniczych w Kaufland Polska. – Dla wielu uczestników to pierwszy, bardzo ważny krok na drodze do zawodowego rozwoju. Chcemy, by doświadczyli w praktyce, jak wygląda praca w nowoczesnej organizacji i poczuli, że ich pomysły mają na nią realny wpływ – dodaje.

Praktykanci rozpoczną swoją przygodę od programu wdrożeniowego, który obejmuje poznanie struktury firmy, jej kultury organizacyjnej oraz wizytę w centrum dystrybucyjnym w Woli Krzysztoporskiej. Uczestnicy wezmą także udział w jednodniowym wdrożeniu w sklepie Kaufland. Częścią praktyk będzie także Kaufland Gen Z Summit – wewnętrzne wydarzenie, podczas którego praktykanci zaprezentują autorskie projekty z obszaru employer brandingu, marketingu i sprzedaży.

Letni program praktyk to nie wszystko. Kaufland prowadzi również Program Absolwent, skierowany do studentów ostatnich lat i świeżych absolwentów. To długofalowa forma współpracy, umożliwiająca rozwój w kluczowych działach firmy w ramach struktury jednej z największych sieci handlowych w Europie.

Więcej informacji o Kaufland znajduje się na stronie: www.kaufland.pl.

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 253 markety i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz