Park Handlowy Karuzela Ełk sukcesywnie umacnia swoja pozycję na lokalnym rynku. Jesienią tego roku na terenie kompleksu zostanie otwarty sklep sieci Worldbox o powierzchni 740 mkw.
Worldbox to marka dla wielbicieli miejskiego stylu i sportowej wygody. W nowym sklepie dostępna będzie odzież, obuwie i akcesoria znanych światowych producentów, takich jak: Adidas, Nike, Puma, New Balance, Reebok, Guess Jeans, GAP, Tom Tailor, 4F, Vans, Cross Jeans czy Under Armour. Oferta obejmie produkty dla kobiet, mężczyzn i młodzieży.
Obecność Worldbox w Karuzeli Ełk to odpowiedź na rosnące zainteresowanie modą streetwearową oraz casualową. Salon wzbogaci aktualny mix najemców i uzupełni segment odzieżowy o kolejne popularne marki.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi i konsekwentnemu poszerzaniu oferty, Karuzela Ełk pozostaje liderem lokalnego handlu i miejscem codziennych zakupów. Park handlowy zlokalizowany jest przy głównej obwodnicy (trasa nr 65 Warszawa–Suwałki), w bezpośrednim sąsiedztwie sklepu Castorama. Wśród najemców kompleksu znajdują się m.in.: hipermarket Bi1, Action, Tedi, CCC, Sinsay, New Yorker, Media Expert, Martes Sport, Cropp, House, Pepco, Dealz, Rossmann, Hebe i wielu innych. Karuzela w Ełku powiększy się na jesieni 2025 również o budowany obecnie sklep Agata Mable tworząc kompleks o łącznej powierzchni ponad 22 000 mkw. GLA.
Projekty Karuzela to 11 istniejących parków handlowych i obiektów typu convience o łącznej powierzchni ponad 130 tys. mkw. Obiekty są realizowane przez join-venture zawiązane sześć lat temu przez Karuzela Holding i belgijski fundusz zarządzany przez REIM Mitiska. Poprzez swoje biura w Warszawie (www.retailconcept.pl) i Poznaniu (www.jbdevelopment.pl) realizuje cały proces deweloperski koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20 tys.- 60 tys. mieszkańców.
W ostatnim czasie Karuzela Holding ruszyła z nowym programem wspierający lokalny biznes w postaci inicjatywy budowy wolnostojących pawilonów i stoisk dla lokalnych handlowców i producentów.
„W punktach które są lokalizowane na parkingach i w częściach wspólnych znajdujemy miejsce dla handlowców i rolników którzy sprzedają swoje produkty zaczynając od hot dogów poprzez produkty rolne po artykuły rzemieślnicze. Chcemy, żeby Karuzela była częścią społeczności – nie tylko przez ofertę handlową, ale przede wszystkim przez realne działania wspierające lokalną tożsamość” – mówi przedstawiciel Karuzela Holding Sonia Cupiał.
Ponadto, w ramach nowego programu, przestrzenie zewnętrzne Karuzeli będą jeszcze bardziej otwarte na inicjatywy społeczne. Dzięki temu, Karuzela staje się nie tylko miejscem zakupów, ale również przestrzenią spotkań i integracji mieszkańców.
„Zależy nam aby klienci mieli szansę kupić produkty lub skorzystać z usług tych firm i dostawców których znają z lokalnego rynku ” – dodaje Sonia Cupiał.
Nowy program Karuzeli to krok w stronę budowania trwałych więzi – między biznesem a społecznością, między tradycją a nowoczesnością.