Zarządzane przez EPP centrum handlowe M1 Zabrze rozwija swoją ofertę, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie konsumentów na wysokiej jakości produkty w konkurencyjnych cenach. Po uruchomieniu w listopadzie jednego z pierwszych w Polsce hipermarketów ATAC Hiper Discount by Auchan, obiekt powitał czterech nowych najemców – na czele z HalfPrice, który otworzył największy salon w mieście.
Ofertę modową centrum dopełniły także Greenpoint, Top Secret, Reporter i biżuteryjna marka VERONA. Odwiedzających zaskoczą też powiększone sklepy Rossmann i Sinsay. Dodatkowo, jeszcze przed końcem lata, dołączy do nich 4F, które również zaprezentuje się w nowej odsłonie i na większym metrażu. Zmiany objęły niemal 4000 mkw., co stanowi ponad 5% powierzchni centrum.
EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.
M1 Zabrze to miejsce dla klientów, którzy cenią sprytne zakupy – lubią odkrywać nowości, porównywać i wybierać mądrze, niezależnie od budżetu. Centrum konsekwentnie rozwija ofertę w segmencie value for money, odpowiadając na potrzeby świadomych konsumentów. Naturalnym krokiem w tej strategii jest otwarcie największego w Zabrzu sklepu HalfPrice – marki, która przyciąga łowców okazji i miłośników znanych, światowych brandów. Na niemal 2100 mkw. klienci znajdą ofertę modową, sprzęt sportowy, elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt, a także unikalne przekąski z całego świata.
„Trend na smart shopping rośnie – klienci coraz częściej szukają miejsc, w których mogą odkrywać nowe marki, porównywać oferty i kupować sprytnie, bez kompromisów między ceną a jakością. Już pod koniec 2024 roku odpowiedzieliśmy na te oczekiwania, gdy w M1 Zabrze otworzył się ATAC Hiper Discount by Auchan – ważny punkt na mapie zakupów dla świadomych konsumentów. Dziś idziemy dalej: HalfPrice, jako lider segmentu off-price, poszerza nasz tenant-mix i wzmacnia charakter centrum jako miejsca, gdzie codzienne zakupy są wygodne, różnorodne i naprawdę opłacalne. Nowe marki modowe i powiększone, zmodernizowane lokale dotychczasowych partnerów biznesowych to kolejne elementy tej strategii „– komentuje Sylwia Mirkiewicz, Leasing Manager w EPP.
Portfolio centrum w segmencie mody wzbogaciły marki casual: Greenpoint i Top Secret, dostępne w jednym salonie. Pierwszych klientów powitał także sklep Reporter, który łączy streetwear i nowoczesny design, oferując odzież i akcesoria dla młodzieży lubiącej swobodę i chcącej wyrażać siebie poprzez indywidualny styl. Brand działa w oparciu o hot dropy, czyli szybko zmieniające się kolekcje dostępne czasowo. Nowością jest również salon biżuterii VERONA, wprowadzający do M1 Zabrze kategorię eleganckiej biżuterii w przystępnych cenach.
Zmiany w centrum objęły także powiększenia i modernizacje sklepów dotychczasowych najemców. Sinsay zaprezentował się w nowym formacie, z jeszcze szerszą ofertą odzieży i akcesoriów dla całej rodziny, dodatków do domu oraz produktów dla zwierząt. Drogeria Rossmann przeszła natomiast kompleksową metamorfozę zgodną z najnowszym konceptem visual merchandisingu marki, zapewniając doświadczenia zakupowe na zupełnie nowym poziomie. Z kolei salon 4F, wzmacniający dostępną w obiekcie ofertę sportową, jeszcze w te wakacje zaprezentuje asortyment sportowy w nowej lokalizacji, odpowiadając tym samym na rosnące zainteresowanie konsumentów aktywnym stylem życia w okresie letnim.
M1 Zabrze to nie tylko zakupy, to też miejsce, gdzie nauka spotyka się z zabawą, a każdy dzień może być początkiem wielkiej przygody. Do końca listopada na odwiedzających czeka Kosmopark – interaktywna wystawa z ponad 40 strefami, która zachwyci zarówno młodych odkrywców, jak i dorosłych pasjonatów nauki. Odwiedzający zgłębią tam tajemnice Wszechświata – od seansów rozgwieżdżonego nieba w planetarium, przez wirtualne ekspedycje na Marsa i Księżyc, aż po spotkanie z tajemnicami czarnych dziur i ciemnej materii. Dowiedzą się także z jakimi wyzwaniami mierzą się kosmonauci na Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, a najmłodsi wezmą udział w kreatywnych warsztatach, podczas których stworzą swój własny mini-wszechświat.
M1 Zabrze ma ponad 100. najemców
M1 Zabrze to jedno z wiodących centrów handlowych na Śląsku, które od lat stanowi główną destynację zakupową dla mieszkańców regionu. Obiekt o powierzchni najmu 73 000 mkw., gromadzi pod jednym dachem bogaty wybór wiodących marek ze swoich kategorii, czyniąc go idealnym miejscem na rodzinne zakupy. Odwiedzający znajdą w centrum ponad 100 sklepów i punktów usługowych, w tym salony TK Maxx, H&M, C&A, Sinsay, 4F, Martes Sport, Sports Direct, CCC, DEICHMANN, SMYK, Rossmann, Maxi Zoo, MediaMarkt, DOUGLAS i wiele innych.
M1 Zabrze posiada jedyny w regionie sklep ATAC Hiper Discount by Auchan, który zapewnia oszczędność podczas każdych zakupów. Jego oferta obejmuje ok. 13 tys. artykułów w atrakcyjnych cenach, z czego 60% stanowią produkty spożywcze. Format proponuje dodatkowe rabaty w handlu hurtowym, wychodząc naprzeciw potrzebom małych przedsiębiorców.
Obiekt wyróżnia się nie tylko szeroką ofertą handlową, ale i atrakcyjnymi możliwościami spędzania wolnego czasu. Najdłuższy tor kartingowy w Polsce z 20 gokartami oraz park trampolin Happy Jumper to doskonałe propozycje dla wszystkich miłośników aktywnego wypoczynku. Dzięki zróżnicowanej strefie gastronomicznej oraz przestrzeni przyjaznej rodzinom, M1 Zabrze przyciąga klientów w każdym wieku. Jego doskonała lokalizacja przy drodze krajowej nr 88 oraz bliskość autostrady A1 zapewniają łatwy i szybki dojazd, co czyni M1 Zabrze idealnym miejscem na codzienne zakupy i rodzinne wyjścia. Dla zmotoryzowanych przygotowano wygodny, przestronny parking na 2 595 miejsc.
EPP ma w portfelu 28 obiektów handlowych
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA). Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 34 projekty (28 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,9 miliardów euro i powierzchni najmu wynoszącej 1,2 miliona metrów kwadratowych. Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
Dąży do dostarczenia najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni, wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu. Należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).