EPP: Wzorcownia we Włocławku wzmacnia ofertę fashion

Zarządzana przez EPP Wzorcownia we Włocławku nieustannie dba o atrakcyjność oferty. Na mapę obiektu powróciła marka Wojas z salonem w nowej odsłonie, w którym zakupy są jeszcze bardziej komfortowe i stylowe. Salon Wojas klienci znajdą na 1 piętrze w sąsiedztwie sklepu Triumph.

EPP jest wystawcą targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

Wojas to renomowana firma, która od ponad 30 lat istnieje na rynku i dostarcza wysokiej jakości skórzane obuwie oraz galanterię. W salonach marki obok produktów damskich i męskich oferuje również obuwie dziecięce marki BARTEK, zapewniające prawidłowy rozwój stopy dziecka. 

Lata doświadczeń i rzemieślnicza tradycja dały marce ogromną wiedzę w konstruowaniu stylowych butów na miarę potrzeb. Znajomość aktualnych trendów sprawiła, że ofertę docenia coraz szersze grono polskich i zagranicznych klientów.  

Wojas tworzy produkty z myślą o zrównoważonym rozwoju, co stanowi integralną część długoterminowej strategii firmy.

Zmianmy na mapie handlowe obiektu

Na mapę obiektu powróciła marka Mohito z salonem w nowej odsłonie. Powiększony sklep znajduje się na poziomie 1. Salon w nowej odsłonie zyskał przestrzeń, świeżą energię i styl.

Marka pojawiła się na rynku w lipcu 2008 roku. Marka MOHITO to propozycja dla kobiet kochających modę i ceniących niebanalną miejską elegancję. Projektanci MOHITO tworzą kolekcje z myślą o kobietach pewnych siebie, świadomych swoich atutów, pozwalających sobie na odrobinę luzu i nonszalancji w stylowym, kobiecym wydaniu. Mohito podkreśla kobiecość i proponuje energetyczny look, zgodny ze światowymi trendami mody. W rzeczach Mohito dobrze wygląda się zarówno w pracy, jak i po godzinach. Szeroka oferta i różnorodność modnych ubrań MOHITO jest dostępna w ponad 280 salonach w Polsce i za granicą.

Wzorcownia ma ok. 80 najemców

Wzorcownia jest pierwszym i jedynym we Włocławku wielofunkcyjnym projektem zlokalizowanym w
centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP i dworca PKS. Stanowi przykład konceptu
handlowego łączącego przemyślaną architekturę, dobrą ofertę handlową i rozrywkową oraz śródmiejską lokalizację.

Jego całkowita powierzchnia najmu wynosi 25 000 mkw., a klienci mogą korzystać z oferty około 80 sklepów i punktów usługowych, w tym klubu fitness Zdrofit. Kompleks składa się łącznie z pięciu budynków, w tym zachowanej XIX-wiecznej Starej Piecowni, gdzie znajduje się Multikino oraz restauracje Pizza Hut i McDonald’s.

W portfelu 35 projektów

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz