Dołącz do uczestników
SCF 2025 Spring!

EPP: Wzorcownia rozszerza współpracę z markami z Grupy LPP

Zarządzana przez EPP Wzorcownia we Włocławku wzmacnia współpracę z Grupą LPP. Dotychczasowe umowy z centrum handlowym przedłużyło 5 marek, w tym Reserved, Cropp i House. Na dłużej w obiekcie zostają również Sinsay i Mohito, które jednocześnie zdecydowały się na powiększenie wynajmowanych przestrzeni. Najemcy z Grupy LPP zajmują we Wzorcowni ponad 3 000 mkw.

EPP jest wystawcą targów SCF 2025 Spring, które odbędą się w Warszawie, w dniach 8-9 kwietnia 2025.

„Wzorcownia to kluczowa lokalizacja na handlowej mapie Włocławka, która skupia w jednym miejscu najbardziej rozpoznawalne brandy w swoich kategoriach. Rozwijając atrakcyjną ofertę dla klientów, dbamy równolegle o budowanie trwałych relacji z partnerami biznesowymi, czego przykładem jest współpraca z Grupą LPP.

Przedłużenie umów z 5 markami z portfolio LPP pokazuje, że Wzorcownia jest doskonałym miejscem, aby prowadzić biznes i z sukcesem go rozwijać” – komentuje Tomasz Nowakowski, Asset Manager w EPP.

Grupa LPP to polska firma, zarządzająca pięcioma markami odzieżowymi, które cieszą się popularnością w Polsce i Europie. Każdą z nich cechuje indywidualny charakter. Reserved kieruje swoją ofertę do fanów wielkomiejskiego stylu, a Mohito prezentuje ponadczasowe i stylowe kolekcje dla kobiet. Oferta Cropp zainteresuje klientów poszukujących kreatywnych połączeń miejskiego stylu, nowoczesnych inspiracji i lokalnej tożsamości.

Z kolei House zainspiruje tych, którzy poprzez modę lubią wyrażać siebie i nie boją się zabawy lookiem, a tym samym sięgać do odważniejszych rozwiązań zgodnych z trendami. Natomiast Sinsay to bogata propozycja odzieżowa dla kobiet, mężczyzn, dzieci i nastolatków uzupełniona o elementy wyposażenia wnętrz, akcesoria dla zwierząt oraz linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.

Wzorcownia

Wzorcownia jest pierwszym i jedynym we Włocławku wielofunkcyjnym projektem zlokalizowanym w
centrum miasta, w bezpośrednim sąsiedztwie stacji PKP i dworca PKS. Stanowi przykład konceptu
handlowego łączącego przemyślaną architekturę, dobrą ofertę handlową i rozrywkową oraz śródmiejską lokalizację.

Jego całkowita powierzchnia najmu wynosi 25 000 mkw., a klienci mogą korzystać z oferty około 80 sklepów i punktów usługowych, w tym klubu fitness Zdrofit. Kompleks składa się łącznie z pięciu budynków, w tym zachowanej XIX-wiecznej Starej Piecowni, gdzie znajduje się Multikino oraz restauracje Pizza Hut i McDonald’s.

W portfelu 35 projektów

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu. Portfel firmy obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i sześć kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 miliarda euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stóp zwrotu dla swoich udziałowców i partnerów JV poprzez dostarczanie najemcom atrakcyjnej i innowacyjnie zarządzanej powierzchni wspierając w ten sposób rozwój ich biznesu.

EPP należy do Redefine, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu (JSE).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz