G City: Promenada wzmacnia ofertę fashion

Promenada nieustannie dba o atrakcyjność oferty. 17 lipca w nowej odsłonie został otwarty salon Eobuwie. Klienci znajdą zmodernizowany sklep na poziomie 1 koło Cinema City.

G City jest wystawcą  targów #scf2025fall, które odbędą się we wrześniu tego roku, na terenie EXPO XXI w Warszawie.

eobuwie.pl to multibrandowy sklep z szeroką ofertą obuwia, akcesoriów i dodatków. Ponad 800 marek, zróżnicowana gama produktów i śmiałe rozwiązania konsumenckie to znaki rozpoznawcze eobuwie.pl. Dzięki nim koncept pozostaje jednym z niekwestionowanych liderów branży retail.

eobuwie.pl zaprezentowało nowy format stacjonarny. Kluczowa zmiana dotyczy ekspozycji produktów – multibrand świetnie rozumie, jak ważne są bezpośrednie doświadczenia zakupowe. Tym samym powierzchnię sklepu wypełniono bogatym i starannie wyselekcjonowanym asortymentem.

Nowoczesne wnętrze sklepu, przestronne alejki i dopracowana aranżacja zachęcają do swobodnych zakupów. Klienci mogą wybierać spośród tysięcy produktów – zarówno z segmentu premium, jak i tego ukierunkowanego na sport.

Buty i akcesoria od takich marek, jak m.in. Guess, Karl Lagerfeld, Nine West oraz Tommy Hilfiger zadowolą miłośników eleganckich i formalnych stylizacji. Zwolennicy miejskiego looku, sportu i outdooru mają do dyspozycji sneakersy i dodatki od ikonicznych brandów – Reebok, Puma, New Balance i wielu innych.

Oferta eobuwie.pl jest elastyczna i dopasowana do każdego klienta – bez względu na wiek i preferencje.

Plany rozbudowy

Promenada planuje wzmocnić swoją pozycję, przekształcając cały obszar wokół obecnego centrum w dobrze skomunikowaną, wielofunkcyjną lokalizację – Promenada Village. Planowana inwestycja zapewni mieszkańcom możliwość mieszkania, pracy, robienia zakupów i korzystania z rozrywki w jednym miejscu, eliminując konieczność podróży do innych części Warszawy w celu skorzystania z usług, które obecnie są niedostępne w tej okolicy.

Zainspirowana dotychczasowym sukcesem Promenada wchodzi w nową fazę rozwoju, powiększając powierzchnię handlową o blisko 24 000 mkw. Pierwsza część obejmująca 6000 mkw., stanie się nowym domem dla sklepu PRIMARK, pierwszej lokalizacji tej marki na wschodnim brzegu Wisły oraz dużego sklepu EURO RTV AGD i dodatkowego najemcy, którego marka nie została jeszcze ujawniona.

Modowa wizytówka prawobrzeżnej części Warszawy

CH Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx. Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium.

W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

G City ma portfolio 13 obiektów

G City Europe jest częścią G City oraz właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach handlowych z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na Warszawie. Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 13 nieruchomości (w tym trzy nieruchomości mieszkaniowe na wynajem) o łącznej wartości rynkowej około 1,7 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 358,000 mkw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz